Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Kantar Polska

  • 91 proc. Polaków zauważyło protest mediów przeciw nowemu podatkowi a 62 proc. go popiera

    W środę 10 lutego kilkadziesiąt portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych oraz gazet solidarnie protestowało przeciwko planom wprowadzenia nowego podatku od reklam. Nadawcy zawiesili, ograniczyli lub zmienili sposób przekazywania informacji – emitowali tylko komunikaty o proteście lub czarne plansze z napisem „Media bez wyboru”. Gazety tego dnia opublikowały na okładkach całostronicowy list otwarty. Media protestują przeciwko planom nałożenia na nie nowego podatku (naliczanego od przychodów, nie zaś od zysku), co najbardziej uderzy w wolne i niezależne redakcje ograniczając odbiorcom dostęp do rzetelnej informacji.  więcej
    18-02-2021, 13:41, _, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)