Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

infolinia

  • 'Dzień dobry' zamiast pytań weryfikacyjnych. Orange wprowadza biometrię głosową na infolinii


    Malte Helmhold
    Uwierzytelnianie za pomocą głosu jest już dostępne dla klientów Orange korzystających z infolinii. Zamiast podawać kod klienta lub odpowiadać na pytania weryfikacyjne, wystarczy przez parę sekund porozmawiać z Maxem lub z doradcą. W ten sposób klient zostanie rozpoznany. Do tej pory już 40 tysięcy klientów Orange skorzystało z nowego sposobu uwierzytelniania.  więcej
    07-04-2022, 14:39, pressroom , Technologie
  • 5 najbardziej frustrujących cech infolinii - na te bolączki istnieje lekarstwo


    Shutterstock.com
    Konsumenci korzystający z infolinii mają swoje powody do niezadowolenia. Najbardziej skarżą się na zbyt długi czas oczekiwania na połączenie, wielokrotne przekazywanie połączenia kolejnym konsultantom, zbyt wysokie koszty połączeń z infolinią, zbyt skomplikowane menu głosowe IVR oraz mylące lub niedokładne informacje udzielane przez konsultantów. Jednak wszystkim problemom na linii można zaradzić.  więcej
    06-06-2019, 18:18, Nika, Pieniądze
  • Infolinia dla firmy - w jaki sposób pomaga w kontaktach z klientem

    Obsługa klienta, jest niezwykle ważną częścią każdej firmy, jednak jak pokazują badania, wiele firm nie radzi sobie z nią najlepiej, przez co traci swoich klientów. Straty klientów są w Polsce mierzone w miliardach dolarów rocznie. Są wiec to kwoty ogromne. Jednak można tego uniknąć, odpowiednio przygotowując się do obsługi klienta. W jaki sposób można to zrobić najtaniej i najlepiej? W co warto zainwestować?  więcej
    03-10-2018, 14:57, Komunikat firmy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)