Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-mailingi

  • Marketing w sieci a prawo: e-mailing a SPAM


    Myimagine / Shutterstock
    Biznes online bardzo dynamicznie się rozwija, rośnie również konkurencja i przedsiębiorcy stosują najróżniejsze formy marketingu internetowego. Nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę, że łamiąc prywatność w sieci, tracą zaufanie potencjalnych klientów i mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności. Poniżej kilka wskazówek dotyczących jednej z form marketingu w sieci - tzw. e-mailingu.  więcej
    02-07-2015, 16:26, Magda Judejko, Pieniądze
  • Konwersja przez edukację: e-mail marketingowe case study GetResponse

    Zwiększyć sprzedaż. Ale jak? Dlaczego nie kupują mojego produktu? To pytanie, niezależnie od tego, jaka jest skala i powodzenie prowadzonej przez nas działalności, zadawał sobie z pewnością każdy. Sprzedaż jest procesem wymagającym ciągłej optymalizacji, poprawy wyników i osiągania kolejnych celów.  więcej
    05-03-2013, 07:57, Maciej Ossowski, GetResponse,
  • E-mailing wciąż popularny, przynosi korzyści

    Aż 56 proc uczestników badania potwierdza, że ich firma będzie częściej niż do tej pory wykorzystywała e-mail marketing. Ankietowani marketerzy są świadomi korzyści wynikających ze stosowania e-mailingu w realizacji przedsięwzięć marketingowych. W tym roku potwierdziło to 91 proc. badanych - wynika z ósmego badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce przeprowadzonego przez SARE.  więcej
    31-10-2011, 12:29, paku, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)