Dzień Singla

  • BLIK: Polacy wydają więcej podczas Black Friday niż Cyber Monday

    Podczas 4 dni obejmujących dwa marketingowe wydarzenia – Black Friday i Cyber Monday użytkownicy zapłacili BLIKIEM blisko 4 miliony razy, a wartość transakcji wyniosła w tym czasie blisko 600 milionów złotych. Analiza danych pokazuje, że polski ecommerce wciąż nie wykorzystuje potencjału marketingowego Cyber Poniedziałku, koncentrując swoje działania promocyjne głównie na Czarnym Piątku. Coraz większe znaczenie w polskim ecommerce ma także chiński Dzień Singla, przypadający na 11 listopada.  więcej
    09-12-2019, 23:09, jug, Biznes, Finanse i Prawo
  • "Festiwal wyprzedaży" na chińskiej platformie


    © - gmutlu - istockphoto.com
    Podczas gdy Polacy 11 listopada świętowali 100-lecie niepodległości, Chińczycy już po raz kolejny obchodzili Dzień Singla. Z tej okazji, tamtejsze sklepy przygotowują dla klientów wiele promocji – nie inaczej było w tym roku. Jedna z największych platform e-commerce, przygotowała nawet Global Shopping Festival.  więcej
    26-11-2018, 22:49, Nika, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS