Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

choroba symulatorowa

  • Wirtualna rzeczywistość może (nie) wybuchnąć w 2016 roku


    betto rodrigues / Shutterstock.com
    Wiosną tego roku pojawią się oczekiwane produkty z obszaru wirtualnej rzeczywistości. Dziesiątki firm chcą zarabiać na tym rynku, ale wciąż są pewne bariery. Nie każdy z nas posiada komputer gotowy na najlepsze wrażenia, a poza tym istnieje ryzyko rynkowego falstartu.  więcej
    04-01-2016, 09:27, Marcin Maj, Technologie
  • Wirtualny nos powstrzymuje nudności w wirtualnej rzeczywistości


    Purdue University
    Choroba symulatorowa to zjawisko hamujące rozwój wirtualnej rzeczywistości. Inżynierowie głowią się nad tym od dawna, ale jedno z rozwiązań może być tak proste jak patrzenie na koniuszek swojego nosa.  więcej
    25-03-2015, 12:05, Marcin Maj, Technologie
  • Prawdziwe wyzwanie dla wirtualnej rzeczywistości to... nudności!


    Stefano Tinti / Shutterstock.com
    Jednym z ciekawszych problemów rynku wirtualnej rzeczywistości jest tzw. choroba symulatorowa, objawiająca się m.in. mdłościami i ogólnym dyskomfortem. Valve twierdzi, że pokonała ten problem, Oculus podobno też, ale czy to gwarantuje dobre samopoczucie wszystkim potencjalnym nabywcom tych urządzeń?  więcej
    06-03-2015, 15:51, Marcin Maj, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)