Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Blue Media

  • Dla 60 proc. Polaków wyznacznikiem sukcesu finansowego jest posiadanie oszczędności. Młodzi mają odmienny pogląd

    Posiadanie oszczędności jako istotny element sukcesu finansowego systematycznie zyskuje na znaczeniu w oczach Polaków - obecnie wskazuje tak sześciu na 10 badanych. Co ciekawe, od 2020 r. spada odsetek tych, którzy utożsamiają sukces finansowy z brakiem długów i kredytów czy wysokimi zarobkami. Rośnie natomiast odsetek osób identyfikujących posiadanie własnego domu / mieszkania z sukcesem materialnym.  więcej
    14-09-2022, 11:48, pressroom , Pieniądze
  • BLIK deklasuje inne metody płatności w Polsce


    Blue Media
    Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIKiem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków - wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”.  więcej
    08-09-2022, 14:22, pressroom , Pieniądze
  • Rośnie poparcie społeczne dla odejścia Polski od węgla


    Andreas Gucklhorn
    Trzy czwarte z nas podobnie jak przed rokiem uznaje, że mamy kryzys klimatyczny, ale nasz stosunek do ochrony planety ewoluuje w kierunku domagania się zmian, m.in. rośnie poparcie dla odejścia od paliw kopalnych - wynika z badania Blue Media “Postawy ekologiczne Polek i Polaków”.  więcej
    05-11-2021, 15:17, pressroom , Pieniądze
  • Startuje Payka - płatności odroczone za rachunki domowe


    LDprod / Shutterstock
    Payka to system płatności odroczonych za rachunki domowe, np. za telefon komórkowy, energię elektryczną czy telewizję, stworzony przez spółkę Paytree. We współpracy z Blue Media zostały zrealizowane pierwsze wdrożenia systemu u masowych wystawców faktur: innogy, Netia, Tauron, Polsat Box czy Polkomtel.  więcej
    20-10-2021, 15:40, pressroom , Pieniądze
  • Połowa Polaków kupuje w zagranicznych sklepach internetowych


    Blue Media
    Już połowa polskich internautów odwiedza zagraniczne sklepy, ale kupuje w nich w inny sposób niż u krajowych sprzedawców - wynika z raportu Autopay Research pt. Jak kupujemy w zagranicznych sklepach.  więcej
    26-09-2019, 12:52, jr, Lifestyle
  • Za prąd, internet czy telefon możesz już zapłacić korzystając z Apple Pay


    Shutterstock.com
    Blue Media wprowadza Apple Pay jako metodę płatniczą do obsługiwanych eBOK-ów masowych wystawców faktur. Płatnościami od Apple mogą już regulować swoje zobowiązania m.in. klienci Taurona, innogy, UPC czy Orange.  więcej
    27-03-2019, 19:56, Nika, Pieniądze
  • Brexit a sprawa e-polska


    Obraz Stefan Schweihofer/Pixabay
    Wielka Brytania to największy rynek e-commerce w Europie. Według danych Eurostatu 86% Brytyjczyków posiadających dostęp do internetu, robi zakupy w sieci, korzystając przy tym z oferty e-sklepów z rożnych krajów. Dlatego na wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej z niepokojem patrzą między innymi polscy e-sprzedawcy.  więcej
    14-03-2019, 15:57, Nika, Pieniądze
  • Zapłacisz online tam, gdzie się nie spodziewasz


    rvlsoft / Shutterstock
    Ponad 90% polskich internautów opłaca rachunki przez internet. 85% regularnie kupuje przez internet, a 46% korzysta z usług subskrypcyjnych opłacanych online - takie wnioski płyną z ubiegłorocznego badania Blue Media “Innowacje finansowe”. Nic dziwnego, że coraz więcej miejsc i instytucji oferuje swoim klientom szybkie płatności online.  więcej
    18-01-2019, 09:24, jr, Lifestyle
  • Asystent Google po polsku a rozwój płatności głosowych w Polsce

    Google oficjalnie uruchamia polskojęzyczną wersję Asystenta Google. Czy wirtualny asystent, który rozumie i reaguje na język polski sprawi, że Polacy pokochają usługi głosowe?  więcej
    15-01-2019, 18:45, jr, Technologie
  • Rośnie liczba Polaków korzystających z usług subskrypcyjnych

    Najchętniej w opcji abonamentowej wybieramy usługi medyczne, dostęp do filmów, oprogramowania komputerowego i prasy – wynika z najnowszego badania "Jak korzystamy z usług subskrypcyjnych". Najczęstszy powód korzystania z usług w tym modelu jest prozaiczny. Chodzi o wygodę.  więcej
    07-11-2018, 14:07, Nika, Pieniądze
  • Był szybki kredyt, przyszedł czas na szybką zaliczkę


    © V. Yakobchuk - Fotolia.com
    Zaliczkomat to aplikacja umożliwiająca automatyczną wypłatę zaliczek na poczet przyszłej pensji. W ramach pilotażu usługi aż 80% pracowników posiadających aplikację korzysta z niej regularnie. Jakie są przyczyny zainteresowania rozwiązaniem?  więcej
    06-11-2018, 12:40, Nika, Pieniądze
  • Raport Global Retail Ranking 2018 dostępny – polska aplikacja wyróżniona w kategorii UX

    16 października 2018 r. w Londynie odbyła się premiera raportu Global Retail Ranking 2018. Publikacja jest efektem prac 38 ekspertów User i Customer Experience, którzy przeanalizowali jakość doświadczenia zakupowego klientów branży retail z całego świata.  więcej
    16-10-2018, 23:11, Nika, Pieniądze
  • Doładowania gier i serwisów możliwe z poziomu bankowości online

    Po raz pierwszy w Polsce bank wdrożył usługę, dzięki której klienci z poziomu bankowości elektronicznej i mobilnej mogą w szybki i wygodny sposób doładować swoje konta na PlayStation, Spotify czy Netflixie. Według twórców jest to równie proste, jak doładowanie telefonu na kartę.  więcej
    01-10-2018, 21:35, Nika, Pieniądze
  • Jak płacimy rachunki w 2018?

    Mamy coraz więcej comiesięcznych zobowiązań - co dziesiąty z nas płaci ponad 10 rachunków miesięcznie. I coraz częściej zapominamy je regulować na czas - wynika z tegorocznej edycji badania “Jak płacimy rachunki”. Dowiedzmy się nieco więcej o naszych finansach.  więcej
    17-09-2018, 19:14, Nika, Pieniądze
  • Płatności głosowe - analiza rynku


    Sergey Nivens / Shutterstock
    Za 10-15 lat interfejs głosowy może zastąpić klawiaturę. Bankowość i finanse jako jedne z pierwszych branż przygotowują się na tę rewolucję. Niestety w naszym kraju wykorzystanie cyberasystentów wykorzystujących mowę jest stosunkowo niewielkie -polskie banki dopiero pracują nad własnymi wdrożeniami usług głosowych.  więcej
    12-09-2018, 20:43, Nika, Pieniądze
  • Ufamy GAFA, ale danych do bankowości im nie podamy


    Shutterstock.com
    Niemal połowa badanych Polaków ma zaufanie do technologicznych koncernów, takich jak Google, Apple, Facebook czy Amazon (GAFA). Nie jesteśmy jednak jeszcze gotowi, by skorzystać z ich usług finansowych. Ani udostępnić im swoich danych do bankowości internetowej - tak przynajmniej wynika z tegorocznej edycji badania “Podejście Polaków do fintechu”.  więcej
    29-08-2018, 14:48, Nika, Pieniądze
  • Czy nowe technologie stosowane w bankowości są na pewno takie innowacyjne?


    Shutterstock.com
    Wykorzystanie technologii zbliżeniowej zajęło bankom prawie pół wieku. Wprowadzenie bankowości mobilnej na smartfony - zaledwie dwa lata. Nie będzie zaskoczeniem, jeśli za 5 lat komunikację z bankiem zdominują wirtualni asystenci, a płatności będziemy autoryzować skanem naszych twarzy.  więcej
    24-07-2018, 18:31, Nika, Technologie
  • Czy w e-handlu cena produktu jest coraz mniej istotna?


    shutterstock.com
    85% polskich internautów kupuje w sieci. Zmieniają się przy tym decydujące czynniki wyboru sklepu internetowego. Choć wciąż najbardziej liczy się cena, to jej znaczenie – w ciągu dwóch lat – zmalało aż o 10%. Częściej zwracamy uwagę na wygodę realizacji zakupu, w tym duży wybór metod płatności - wynika z tegorocznej edycji badania  “Jak kupujemy w internecie”.  więcej
    18-07-2018, 10:55, Nika, Pieniądze
  • Czy Polacy obawiają się nowych technologii?


    ErikaWittlieb/pixabay
    Zmiany technologiczne są nieuniknione - pod tym stwierdzeniem podpisuje się niemal trzy czwarte Polaków. Wprowadzenie innowacji ma też swoje konsekwencje - jak wynika z badania “Polacy wobec zmian technologicznych” ponad połowa rodaków boi się utraty prywatności wynikającej z ich zastosowania, a to nie jedyne nasze obawy.  więcej
    27-06-2018, 17:55, Monika Zasada, Technologie
  • Wojsko otwiera sklep internetowy


    wlodi na lic CC
    ​Rynek zbytu na powojskowy sprzęt jest ogromny, dlatego Agencja Mienia Wojskowego oprócz otwierania sklepów stacjonarnych, zdecydowała się uruchomić sprzedaż przez internet. Można w nim kupić dla przykładu używane kombinezony pilotów czy tarcze trenerskie. Po kilku dniach istnienia sklepu niemal połowa asortymentu została wykupiona.  więcej
    20-06-2018, 16:37, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)