analiza danych w marketingu

  • Działy marketingu napędzają inwestycje technologiczne w biznesie


    Shutterstock.com
    Jako klienci jesteśmy codziennie wręcz zalewani falą materiałów reklamowych. Wiadomości SMS, e-maile, banery i komunikaty wyświetlające się na portalach internetowych. Listy otrzymywane pocztą tradycyjną i rozmowy telefoniczne to dzisiaj tylko ułamek komunikacji marketingowej. W takich realiach coraz większe znaczenie ma odpowiedni dobór treści, grupy docelowej, formy i momentu kontaktu.  więcej
    13-03-2018, 08:37, ip, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Wrzesień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.