Ciekawe osobowości, które mają pokazać ludzką twarz zakupów grupowych, będą gośćmi najbliższych odcinków GoDealla.tv. Serwis chce w ten sposób edukować społeczeństwo. więcej
Każdego dnia w sieci pojawia się średnio 100 nowych ofert zakupów grupowych. Tym samym ustabilizowana pozycja pierwotnie powstałych serwisów współpracującymi z firmami doprowadza do rywalizacji na rynku agregatorów. więcej
Na zakupach grupowych można zarabiać. Płatności są bezpieczne, a z zakupu można zrezygnować w określonym czasie. Do tego powstają agregatory zakupów grupowych. Dziennik Internautów postanowił przyjrzeć się rynkowi zakupów grupowych. więcej
Zaoszczędzone miliony złotych, tysiące sprzedanych bonów i szybko rozwijający się rynek, gdzie kupując w grupie, będzie taniej. Dziennik Internautów postanowił przyjrzeć się rynkowi zakupów grupowych. więcej
Twórca Gruperia.pl opowiada, czy z każdego można zrobić biznesmena, co przydaje się podczas budowania startupa, a także czemu warto korzystać z grupowych zakupów. więcej
Zarówno serwis Snuper, jak i Sumos w ostatnich dniach rozpoczęły swoją działalność na rynku agregatorów zakupów grupowych. Idea polega na gromadzeniu ofert, z których skorzysta duża liczba osób w jednym okresie, bo wtedy i cena będzie niższa. więcej