Przemek Kuśmierek

  • Interaktywne call center jako przyszłość e-handlu


    State Farm (lic. CC BY 2.0)
    Wideopołączenia klientów z prawdziwym konsultantem może znacząco poprawić wyniki sprzedażowe firm działających w sektorze e-commerce. Dzięki rozwiązaniu polskiego startupu podczas rozmowy będzie można nie tylko dopytać o produkt czy wyjaśnić wątpliwości, lecz także uzyskać pomoc w wypełnieniu dokumentów poprzez współdzielenie ekranu.  więcej
    09-11-2018, 19:21, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Głusi przeczytają tę rozmowę jak tekst w obcym języku. Rozmowa z Przemkiem i Sławkiem z Migam


    migam.org
    Czy wiecie, że głusi nie znają polskiego? Uczą się go tak, jak języka obcego. „Dialogi” w urzędzie czy u lekarza za pomocą kartki i długopisu dla wielu z nich są warte tyle samo, co dla słyszących wymiana informacji w nieznanym języku. Potrzebują więc pomocy tłumaczy. Sęk w tym, że głuchych jest w Polsce 400 tys., a tłumaczy języka migowego - 200.  więcej
    04-03-2015, 10:15, Joanna Ryńska, Wywiad

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)