Komitet Badań Radiowych

  • Prawie połowa mężczyzn słucha radia w samochodzie

    Każdego dnia ponad 82 proc. mężczyzn słucha radia, średnio przez 261 minut - podaje Komitet Badań Radiowych. Najwyższe zasięgi radio notuje wśród młodych mężczyzn pracujących na kierowniczych stanowiskach, właścicieli firm i pracowników umysłowych. Blisko połowa słuchaczy-mężczyzn włącza radio w samochodzie.  więcej
    25-02-2012, 16:31, aws, Media
  • Rosną wydatki na reklamę radiową

    Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł - według szacunków Starlinka - 14,8 proc. Rozgłośnie mogły zarobić na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach.  więcej
    15-11-2011, 09:02, paku, Media

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS