Kodeks Blogera

  • Polscy blogerzy regulują współpracę z reklamodawcami

    W polskim internecie pojawiły się już poczytne i opiniotwórcze blogi, które mogą zarabiać na reklamach. Marketerzy jednak nierzadko traktują ich autorów lekceważąco, lub próbują w sposób nieetyczny przekonać ich do współpracy. Dlatego grupa polskich blogerów pracuje obecnie nad kodeksem, który wyjaśni autorom oraz agencjom reklamowym jak należy współpracować.  więcej
    24-04-2008, 07:27, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Powstaje "Kodeks Blogera"

    W zeszłym tygodniu Tim O’Reilly - znany wydawca książek i twórca terminu Web 2.0 - zaproponował utworzenie "Kodeksu Blogera". Taki stworzony przez społeczność kodeks wraz z systemem odpowiednich oznaczeń dla blogów mógłby z góry ustalać jakie zasady na nich panują i nieco oczyszczać atmosferę tam, gdzie dyskusja wykracza poza granice dobrego smaku.  więcej
    10-04-2007, 12:08, Marcin Maj, Internauci

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Kwiecień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930