Błękitna linia

  • Obsługa klientów według TP

    Telekomunikacja Polska (TP) przekazała kilka ostatnich danych statystycznych dotyczących obsługi klientów tej firmy, m.in. poprzez system błękitnej linii, IVR oraz drogą elektroniczną.  więcej
    29-11-2006, 04:56, Krzysztof Gontarek, Internauci
  • Błękitna Linia prawie bez zmian...

    Telekomunikacja Polska musi zapłacić ponad 4,2 miliona złotych kary za niewykonanie decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Postępowanie sprawdzające przeprowadzone przez UOKiK wykazało, że system obsługi klientów TP, w tym "Błęktina Linia", nadal poważnie szwankuje naruszając zbiorowe interesy konsumentów.  więcej
    14-04-2005, 14:23, redakcja, Internauci

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


« Kwiecień 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930