Spółka Alibaba Group uruchomiła usługę cyfrową o nazwie Alibaba Defined, stworzoną po to, by klienci spoza Chin mogli lepiej poznać jej model biznesowy, strategię oraz ofertę produktów i usług. więcej
W internecie wszystko jest możliwe. Amerykańscy inwestorzy właśnie wykładają górę pieniędzy na udziały w największym internetowym bazarze - serwisie Alibaba.więcej
W transakcji wartej 7,1 miliarda dolarów chiński gigant handlu internetowego odkupi od Yahoo 20% swojej firmy. Amerykańskiej korporacji wciąż pozostanie jednak ostatnie 20% udziałów w Alibaba Group. więcej
Już w najbliższych tygodniach Yahoo może ogłosić sprzedaż 15-25% swoich udziałów w chińskim Alibaba Group - poinformowała agencja Reuters, powołując się na osoby związane z transakcją. więcej
Transakcja mogłaby przynieść nawet 17 miliardów dolarów. Według wciąż niepotwierdzonych informacji dzisiaj miano rozważać w firmie koncepcję upłynnienia azjatyckich aktywów Yahoo. więcej
Yahoo nie chciało pozwolić na usamodzielnienie się Alibaby. Teraz jednak może nie mieć na to żadnego wpływu. Chińczycy szykują się do wykupu swoich udziałów. więcej
Transakcja warta być może nawet 6 miliardów dolarów. Broni jednak nie składają inni zainteresowani, którzy rzekomo mają się jednak zwracać w kierunku azjatyckich partnerów Yahoo. więcej
Zaprzeczył temu dyrektor generalny chińskiej firmy, jednak powszechnie wiadomo, że nie przepadał on za Carol Bartz. O ile Yahoo jest coraz słabsze, o tyle Alibaba Group umacnia się w Chinach i myśli o globalnej ekspansji. więcej
Największy w Chinach sklep internetowy chce zaoferować swoim klientom amerykańskie i europejskie produkty. Czy to wstęp do zagranicznej ekspansji? więcej
Wsparcie przez Yahoo działań Google w sprawie ataków w Chinach było lekkomyślne, biorąc pod uwagę brak dowodów - takiego zdania jest Alibab Group, chiński partner amerykańskiej firmy. więcej