Postaw na pozycjonowanie stron z Adcube

29-07-2020, 12:37

Nowoczesna reklama to nie ulotka i nie gazetka informacyjna, a innowacyjna strona internetowa! Aby jednak, była często odwiedzana przez Internautów, konieczne jest stałe kontrolowanie pewnych parametrów, które pozwolą uzyskać wysokie miejsce wśród wyników Google.

Pozycjonowanie stron internetowych - zdobądź szczyt Google!

Pozycjonowanie stron internetowych to działalność mająca na celu zoptymalizowanie stron internetowych do wymagań stawianych przez wyszukiwarkę i zadawanych przy jej użyciu pytań. Jak to działa? Sprawa jest prosta! Wyszukiwarka Google zaprogramowana jest tak, by jak najlepiej odpowiadała na pytania zadawane przez Internautów. Jej zadaniem jest więc, wynalezienie spośród setek, a może i tysięcy stron, takiej, która będzie zawierała jak najwięcej przydatnych dla użytkownika informacji. Aby dobrze zoptymalizować stronę, należy w pierwszej kolejności zastanowić się, w jaki sposób użytkownicy wstukują w wyszukiwarkę pytania, a następnie jak najtrafniej na nie odpowiedzieć. 

Kluczem do sukcesu jest jednak, nie tylko udzielenie właściwych i bogatych informacji. Google posiada bowiem zdolność, do oceniania jakości stron i ich parametrów, według wytycznych budowanych przez użytkowników. Faktem jest, że społeczeństwo składa się z osób, które lubią i nie lubią bogato rozbudowanej treści, nowoczesnych sformułowań czy nowinek. Wyszukiwarka Google w oparciu o takie dane potrafi obliczyć z ilu słów musi składać się zdanie, należące do wybranego tekstu, by jak największa ilość osób, uznała go za tekst wartościowy. W podobny sposób wyszukiwarka potrafi obliczyć jaka powinna być częstość rozmieszczenia pewnych fraz kluczowych, jak powinny być odmienione, ile nagłówków czy akapitów powinien posiadać tekst. Poza tym, ocenie podlega także unikalność tekstu - Google nienawidzi plagiatów. W oparciu o idealnie wyliczone parametry, wyszukiwarka pozycjonuje strony internetowe. Tym razem, stworzenie doskonałej strony, nie jest już tak banalne, jak wydawało się wcześnie, prawda?

Pozycjonowanie stron to szereg skomplikowanych czynności, które muszą nadać witrynie szczególnych właściwości. Tylko wtedy, gdy algorytmy Google, uznają na podstawie obliczeń, że strona jest wartościowa, sprawią, że znajdzie się ona wśród dominujących wyników. 

Adcube to firma zajmująca się pozycjonowaniem stron, audytem SEO, prowadzeniem kampanii FB Ads oraz lokalnym pozycjonowaniem. Jesteśmy zgranym zespołem z wieloletnim doświadczeniem, dla którego, Twój sukces, oznacza nasze zwycięstwo!

Pozycjonowanie stron - jak to wygląda w praktyce?

Zastanawiasz się pewnie, jak wygląda praca pozycjonerów Google. Musisz wiedzieć, że nadanie stronie wysokiego miejsca trwa o wiele dłużej, niż kilka dni czy tygodni. Czasami na efekt trzeba poczekać nawet i rok czasu! Wiedz jednak, że warto! Rezultaty utrzymują się długo i znacznie zwiększają ruch na stronie! Pozycjonowanie obejmuje w praktyce czynności takie jak:

  • kontrola poprawności semantycznej kodu strony
  • umieszczanie na witrynie treści, które nie tylko zainteresują, ale i będą czytelne dla robotów Google
  • dobrą optymalizację metatagów
  • kolekcjonowanie linków, prowadzących do strony, czyli tzw. link building

pozycjonowanie stron Adcube Gdańsk

Tajemnica kodu semantycznego strony - na czym polega jego poprawność?

Poprawność semantyczna kodu stanowi cenną informację dla Google. Znaczniki nadające tekstowi wyjątkowych właściwości, to:

  • znaczniki formatujące - ich zadaniem jest wyłącznie zmiana wyglądu tekstu, bez odniesienia do znaczenia. Należą tu zatem: B (pogrubienie), U (podkreślenie), U (podkreślenie), I (pochylenie), STRIKE (przekreślenie), SMALL (pomniejszenie).  Znaczniki formatujące odpowiadają więc, za wygląd danego tekstu, ale nie nakreślają nam żadnej wizji odnośnie tego, z jakiego powodu ktoś je wyróżnił. Nie wiemy czy są ważne z punktu widzenia treści, czy też z powodu wizualnych preferencji jego twórcy - być może podoba mu się tekst pogrubiony czy pochylony?
  • znaczniki semantyczne - nadają tekstowi specyficznych cech. Na ogół wiąże się to z formatowaniem, ale niekoniecznie tak musi być. Należą tu: Hn (tytuł), INS i DEL (zmiany), ADDRESS (adres), ABBR (skrót), CODE (kod komputerowy), WAR (zmienna), Q (cytat), BLOCKQUOTTE (blok cytowania), DFN (definicja) oraz wiele innych. Dla znaczników semantycznych to nie technika formatowania zyskuje na znaczeniu, ale informacje jakie przekazuje. 

Poprawny kod semantyczny ma ogromne znaczenie dla robotów Google, ponieważ to one cały czas poszukują nowych stron internetowych, sprawdzają czy coś się nie zmieniło. Poza tym, korzystają one z algorytmów, modyfikujących treść odwiedzanych stron i podporządkowują je do odpowiednich haseł. Dzięki temu, możliwe staje się znalezienie strony w odpowiedzi na zadanie w wyszukiwarce pytanie.

Każda szanująca się agencja interaktywna powinna zadbać o takową poprawność semantyczną. Mimo, iż jej nie widać, jest to konieczne zadanie, które umożliwia zdobycie wysokiej pozycji w Google. 

Wszystko wykaże zresztą audyt SEO, który jest czynnością analityczną, dzięki której możliwe jest znalezienie odpowiedniego rozwiązania optymalizacyjnego dla pozycjonowanej strony. Ostatecznie, ukazuje wszystkie błędy i mankamenty strony www, które obniżają jej widoczność w Google. Na podstawie raportu SEO można stworzyć nową strategię działań, umożliwiających uzyskanie wysokiej pozycji.

Optymalizacja SEO - co musisz wiedzieć?

Optymalizacja SEO (Search Engine Optimization) to optymalizacja pod oczekiwania wyszukiwarki. Proces umożliwia znaczną poprawę widoczności wśród wyników Google. SEO umożliwia poprawę struktury strony internetowej, co nierzadko sprowadza się do jej całkowitej przebudowy. Poza tym, należy zdobywać też wartościowe linki, wpływające na pozycję strony. Ważne, by treść strony była jasna i czytelna zarówno dla robotów Google, jak i dla człowieka. Aby dobrze wypozycjonować swoją stronę internetową, najlepiej zgłosić się do trudniącej się pozycjonowaniem firmy. 

Szanująca się agencja SEO, prowadzi nie jedną, lecz kilka typów działalności, mających na celu wypromowanie strony i zwiększenia na niej ruchu. Adcube oferuje szereg zadań, np: pozycjonowanie, kampanie Ads i Fb, link building, audyt SEO czy pozycjonowanie lokalne. Agencja interaktywna Adcube umożliwia wdrożenie strategii budowy wizerunku Twojej firmy na podstawie oczekiwań marketingowych, Twoich planów i oczekiwań. Pamiętaj, że na każdym kroku służymy pomocą!


Następny artykuł » zamknij

Domena .pl ma już 30 lat

Źródło: Publikacja partnera. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag SEOtag pozycjonowanietag nolstag Adcube
To warto przeczytać

fot. chenspec

















RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Serwisy specjalne: