Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~obcujacy wyobcowany

    Pieprzenie o szopenie. Jak mozna wiarygodnie oceniac takie pierdoly? Obcowanie z reklama... Obcowanie ze swiatlem z zarowki tez mozna zmierzyc? A obcowanie z 60% zawartoscia tlenu w powietrzu? Albo z mrowkami w trawie podczas spaceru?

    Nie widzialem jeszcze reklamy video ktora mozna ZAMKNAC. Mozna zastopowac to fakt ale oni to licza jako "obcowanie" ktore zostalo wymyslone jako pic na wode. Gratuluje rozwolnienia umyslowego dla wszystkich ktorzy nie potraktuja tego badania jako bullshit w pelnym wymiarze tego slowa.

    28-08-2009, 22:16

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Henry

    Coz za wierutne, marketingowe bzdury. Nie wiem do kogo reklama dociera i prawde mowiac niewiele mnie to interesuje, moze jedynie dziwi; bo do mnie zadne reklamy nie docieraja, wycinam je skad tylko moge, nigdy tez nie dokonalem zakupu sugerowanego reklama. Zenujace jest to, ze tworzy sie abstrakcyjne zawody pokroju marketingowca i mierzy sie cos, co jest niemierzalne. Calosc traci grubym absurdem i kompletna strata czasu i pieniedzy.

    28-08-2009, 23:27

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~vhfhgfhh

    "W przypadku wskaźnika Dwell Rate największą skutecznością charakteryzują się, podobnie jak w przypadku wskaźnika CTR, reklamy "pływające" nad oknem przeglądarki i zasłaniające treść."
    No po prostu odkrycie Ameryki. Nic dziwnego, że "pływajace" reklamy są najskuteczniejsze skoro zasłaniają treść i chcąc nie chcąc musisz sie na nie gapić żeby znaleźć ten przycisk x

    28-08-2009, 23:52

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Tomek

    Fragment "Źródła sympatii i niechęci" z: http://gemiu(...)08-20/01
    wydaje się przeczyć tezie, że "największą skutecznością charakteryzują się, podobnie jak w przypadku wskaźnika CTR, reklamy "pływające" nad oknem przeglądarki i zasłaniające treść".

    28-08-2009, 23:59

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~noone

    "Obcowanie z reklamą nie zawsze kończy się kliknięciem" Dżizas..... przecież to PERWERSJA i ZBOCZENIE jakieś !!!!

    29-08-2009, 00:15

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~lekarz

    Przed obcowaniem z reklamą zalecam zabezpieczenie się AdBlockiem.

    29-08-2009, 00:23

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~miiek

    Skuteczność reklamy wyznacza chyba ilość kupionych towarów. Ja nie oglądam TV, mam zainstalowany ABP, więc trudno mi reagować na jakiekolwiek reklamy (no małym wyjątkiem mogą być reklamy w radiu, ale ja je i tak zlewam).

    29-08-2009, 02:23

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Wesoły

    Oprócz przejścia na stronę, powinno się jeszcze mierzyć ile użytkownik na niej spędził, co oglądał itp. Kliknięcia to mogą być. Ja się w ten durny X nie trafi. Reklamy pływające TYLKO irytują użytkownika, tak samo te video.
    Witryny które je mają kończą w sposób dwojaki. Albo Adblock się nimi zajmuje albo więcej nie wchodzę na taką witrynę. Także reklama ma wprost odwrotny skutek do zamierzonego.

    Chcecie porządną reklamę ? To ją wsadźcie w treść strony tak by była widoczna a nie zawadzała, przysłaniała i latała po ekranie.
    Użytkownik się zainteresuje a skuteczność takiej reklamy będzie bardziej miarodajna niż tej którą się kliknęło przez przypadek bo flash wielkości monitora przyciął i w X nie trafiłem.

    29-08-2009, 07:45

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • OkropNick
    m
    Użytkownik DI OkropNick (952)

    Ja toleruję jedynie reklamy w stylu AdTaily i AdWords. Z zasady jednak nie kupuję reklamowanych produktów, bo wg. mnie reklama świadczy o tym, że produkt jest niedorobiony. Gdyby był dobry, nie potrzebował by reklamy.

    29-08-2009, 10:10

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~stef4n

    Jedyne reklamy jakie zauwazam to reklamy serwisow typu Poznaj date smierci, policz iq, wydaj 20,99 na smsa i takie tam. W te klikam namietnie zawsze i wszedzie.

    29-08-2009, 12:54

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~góral

    mnie bardzo rażą reklamy ,najgorsze są na interi .ciężko je wyłączyć ale adblock pomaga

    29-08-2009, 13:10

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Dominik

    To bzdura. To tak jakby skutecznosc reklamy lodówki emitowanej w TV liczyc tak ze ile osob ja kupi w czasie emisji tejze reklamy. To oczywisty absurd i kazdy normalny czlowiek to wie bo nie wazne czy klikasz czy nie i tak widzisz reklame i ona zostaje w twojej glowie i o to chodzi !

    29-08-2009, 16:20

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Henry

    "i tak widzisz reklame i ona zostaje w twojej glowie i o to chodzi !"

    Po czym wnosisz? mi reklamy w glowie nie zostaja, nigdy tez nie wiem czego w ogole dotycza, nigdy mnie to nie obchodzi.

    29-08-2009, 18:22

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Henry
    [w odpowiedzi dla: ~Henry]

    Dodam tylko, ze dla mnie sa jedynie bezuzytecznym, wrzaskliwym i migotliwym syfem, niczym wiecej. Sa niczym papka, nie widze posrod nich nic, co moglbym rozroznic.

    29-08-2009, 18:23

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~chłop

    Fajowa fota

    29-08-2009, 19:16

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)