Narzędzia do blokowania reklam na urządzeniach mobilnych mają już liczbę użytkowników odpowiadającą 1/5 populacji użytkowników smartfonów. Samo istnienie takich narzędzi nie powinno być jedynym zmartwieniem branży reklamowej. więcej
Z dzisiejszego przeglądu dowiecie się m.in. o złośliwym oprogramowaniu serwowanym przez PageFair w wyniku ataku, o narzędziu, które pozwala „wyciągnąć” hasła z KeePassa. Możecie także wziąć udział w Badaniu Stanu Bezpieczeństwa Informacji w Polsce i wiele więcej. więcej
03-11-2015, 07:38, Anna Wasilewska-Śpioch, Bezpieczeństwo
Liczba internautów blokujących reklamy urosła o 41% w ciągu ostatniego roku - wynika z raportu PageFair. W Polsce odsetek blokujących jest bardzo wysoki i tylko Grecja pod tym względem nas wyprzedza. więcej
Firma rozwijająca AdBlocka Plus może być pozwana przez wydawców z Francji, a wcześniej były doniesienia o pozwie w Niemczech. Działania prawne, nawet gdyby wpłynęły na jeden produkt, raczej nie rozwiążą zasadniczego problemu. więcej
Niemal 23% internautów blokuje reklamy, a co miesiąc odsetek blokujących może się zwiększać o 3% - wynika z badań PageFair. Nie jest to zatem marginalne zjawisko. więcej