Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

InternetPR

  • Komunikacja dziennikarz-agencja i dziennikarz-firma rok po wprowadzeniu RODO


    Kaysse
    Po niemal roku od wprowadzenia RODO sprawdzono, jak największe agencje PR i firmy w Polsce reagują na dziennikarzy, którzy mają chęć otrzymywania od nich informacji i nawiązania z nimi kontaktu. Zbadano dokładniej, w jaki sposób odpowiadają na prośbę o przesyłanie informacji, jak nawiązują relację oraz czy są przygotowane na pytania o szczegóły przetwarzania danych i usunięcie z bazy.  więcej
    24-05-2019, 14:41, Monika Zasada, Pieniądze
  • Tablety – rewolucja czy ewolucja? Będzie dyskusja


    OLPC
    W drugiej połowie czerwca Gazeta.pl oraz Fundacja internetPR.pl zapraszają na XV seminarium z cyklu "Rewolucja w komunikacji". Temat przewodni spotkania to "Nowe nośniki – rewolucja czy ewolucja?".  więcej
    11-06-2010, 12:20, Paweł Kusiciel, Kalendarium
  • Nowe media a marketing i public relations - bezpłatny warsztat

    "Nowe media? Nowe media relations?" - to hasło kolejnego seminarium organizowanego wspólnie przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl w ramach projektu "Rewolucja w komunikacji". Tym razem spotkanie poświęcone będzie zagadnieniu zmian w mediach w erze rozwoju internetu.  więcej
    12-02-2007, 09:39, kg, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)