Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nowe media a marketing i public relations - bezpłatny warsztat

12-02-2007, 09:39

"Nowe media? Nowe media relations?" - to hasło kolejnego seminarium organizowanego wspólnie przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl w ramach projektu "Rewolucja w komunikacji". Tym razem spotkanie poświęcone będzie zagadnieniu zmian w mediach w erze rozwoju internetu.

Seminarium odbędzie się 13 lutego o 10.00 w warszawskiej siedzibie Agory (ul. Czerska 8/10). Organizatorzy postanowili poświęcić spotkanie zagadnieniu nowych mediów i wyzwań, jakie stawia przed tradycyjnymi nadawcami rozwój internetu oraz zmianom, jakie wywołują te zjawiska w marketingu i public relations.

Program seminarium przewiduje m.in. prezentacje dotyczące ewolucji mediów i media relations, case studies oraz dyskusje panelowe.

Projekt "Rewolucja w komunikacji" ma na celu obserwację, analizę i upowszechnianie związanych z internetem pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej. Seminaria dotyczące najważniejszych trendów, technik i narzędzi nowoczesnej komunikacji są częścią tego projektu.

Pierwsze seminarium - poświęcone blogosferze - odbyło się w listopadzie 2006 r. i zgromadziło ponad 120 osób - specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.

Wstęp na warsztat jest bezpłatny. Szczegóły na stronie:

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:





fot. Freepik




fot. Freepik



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag public relationstag marketingtag InternetPR