W przyszłą sobotę wystartuje operator wRodzinie, który ma służyć pomocą we wzajemnej komunikacji oraz utrzymywaniu bliskich więzi społeczności skupionej wokół Radia Maryja. Znana jest nie tylko data uruchomienia nowej sieci, ale także szczegóły oferty, która ma być dostosowana do modelu użytkowania przyszłych klientów sieci.
reklama
Operator, którego start już wcześniej zapowiadano, rozpocznie działalność z okazji XVII pielgrzymki Rodziny Radia Maryja na Jasną Górę. Jest to wspólne przedsięwzięcie Fundacji Lux Veritatis i firmy CenterNet, nowego infrastrukturalnego operatora telefonii mobilnej, który miał wystartować już w zeszłym roku.
Oferta telefonii wRodzinie jest adresowana do osób skupionych wokół Radia Maryja, TV Trwam, Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej, Naszego Dziennika oraz Fundacji Nasza Przyszłość. Marka wRodzinie w swojej filozofii zakłada wspieranie wartości rodzinnych. Ma być ciepła, opiekuńcza, ma pomagać i uczyć.
Startery wRodzinie mają kosztować 20 zł i będą dostępne od 12 lipca (podobnie jak doładowania). Cała ta kwota przeznaczona będzie na połączenia telefoniczne i wiadomości SMS. Po wykonaniu pierwszego połączenia karta będzie ważna cały rok.
Minuta połączenia do innych użytkowników sieci ma kosztować 19 groszy. Za minutę rozmowy na telefony stacjonarne zapłacimy 29 groszy, do innych sieci - 49 groszy a do sieci PLAY/Cyfrowy Polsat - 78 gr.
– Nasz cennik jest zgodny z modelem użytkowania telefonów naszych abonentów. Osoby te często dzwonią na telefony stacjonarne, więc i tu jesteśmy atrakcyjni cenowo. Wszystkie nasze stawki, tak jak obiecaliśmy, pozostają na atrakcyjnym poziomie rynkowym. Nie mamy promocji i gwiazdek. Tu wszystko jest proste i przejrzyste – mówi Włodzimierz Plewczyński, Koordynator projektu wRodzinie oraz Dyrektor Sprzedaży i Obsługi Klienta CenterNet .
Operator ma niebawem zaoferować szereg modeli telefonów zarówno dla seniorów, jak i ludzi młodych. Na starcie proponowane będą telefony Maxcom dedykowane seniorom, które mają być proste w obsłudze.
Przedstawiciele CenterNet mówią, że w najbliższym czasie nie będą subsydiowali telefonów, gdyż jest to jedynie odroczenie płatności w czasie. Ich zdaniem klient za telefon i tak musi zapłacić, niejednokrotnie więcej niż na półce sklepowej. Nie wykluczają jednak, że w przyszłości pojawią się oferty z "tanimi" telefonami.
Marka będzie wspierana kampanią promocyjną. Wszystkie prowadzone działania będą ściśle dostosowane do potrzeb grupy docelowej zarówno pod względem komunikatu, jak i komunikacji. Platformą komunikacji marki będzie strona www.wRodzinie.com.pl. W chwili obecnej znajdziemy na niej szczegóły dotyczące oferty.
Oferta wRodzinie bardzo przypomina ofertę Mobilkinga. Również w tym przypadku jest ona kierowana do bardzo konkretnej grupy odbiorców i z myślą o nich została mocno uproszczona. Mobilking zdobył stosunkowo wielu użytkowników. wRodzinie ma dodatkowo szansę na zdobycie takich użytkowników, którzy z komórek jeszcze nie korzystali.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|