Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~widz

    Reklamy to małe piwo. Najgorsze są zwiastuny programów, które wyskakują nawet w czasie trwania filmów. Na TVN to prawdziwa masakra. Więcej ich niż reklam. Dlatego nie oglądam już TVN.

    04-01-2011, 19:19

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~oko

    Dobrze że chociaż państwowa tv tak nie robi. A prywatni to i tak są cwani i nie dość że każą płacić za dostęp to jeszcze każą oglądać filmy przerywane reklamami. Dopóki w prywatnej tv nie będzie tak że płacę za dostęp nie mam reklam i innych przerywaczy w czasie filmu to jeszcze długo nie wykupie żadnego abonamentu. Na razie wystarcza mi tvp bo tam przynajmniej można obejrzeć film w całości.

    04-01-2011, 20:41

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • OkropNick
    m
    Użytkownik DI OkropNick (952)

    Chłopaki dobrze gadają, dajcie im ugryźć kiełbasy! ;)

    04-01-2011, 21:01

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • art
    m
    Użytkownik DI art (35)

    @~oko: przecież jest kilka popularnych "prywatnych" kanałów, gdzie filmy nie są przerywane reklamami (a nawet gdzie w chyba ogóle nie ma reklam). Co ważniejsze, mają dużą zaletę w porównaniu do TVP: płacisz tylko gdy chcesz je oglądać. W przypadku ulubienicy różnych partii już tak dobrze nie jest.

    04-01-2011, 23:25

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Sen

    @oko, nie wiem co Ty oglądasz. Ja płacę abonament, oglądam filmy a między nimi poleci jakaś reklama. Mi to na rękę bo te pomiędzy filmami mi nie przeszkadzają a jeżeli stacja ma mieć kasę na nowe lepsze filmy to TYM LEPIEJ.
    No ale też się trzymam z daleka od tych co katują reklamami i jeszcze każą sobie za to płacić.

    05-01-2011, 07:49

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • nomenon
    m
    Użytkownik DI nomenon (200)

    Ciekawe jak zdefiniują blok reklamowy. Z tego co kiedyś czytałem wynikało, że stacje mogą nadawać tylko 10 minut reklam na blok, potem podnieśli to chyba do 12 czy 15 minut, ale właśnie rozdzielanie bloków reklam 20-minutowym blokiem zapowiedzi własnych programów (żeby móc puścić drugi blok reklam przed wznowieniem filmu) tak bezsensownie wydłuża przerwę. I co z tego że pozwolą nam teraz obejrzeć 30 minut filmu na raz zamiast coś koło 20, jeżeli nie skróci się czas samego bloku reklama+zapowiedzi+reklama? a jeżeli będzie obowiązek nadawania 30 minut audycji pomiędzy reklamami, to blok zapowiedzi się jeszcze bardziej wydłuży.

    05-01-2011, 10:33

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Hela

    Oglądałam sobie raz taki piękny bloczek reklamowy, taki o rodzinie. A tu nagle przerwali, puścili "Wiadomości".

    05-01-2011, 11:08

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~d_xter

    Mnie zastanawia co zrobi tvn turbo, skoro u niech większość programów trwa niecałe półgodziny, skoro gdy audycja jest krótsza to nie mogą puszczać reklam wcale :)

    05-01-2011, 11:11

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Borubar
    [w odpowiedzi dla: nomenon]

    Reklama własnej stacji czy też programów/filmów w niej emitowanych to również reklama mimo, że nie dostają za nie pieniędzy z zewnątrz.

    05-01-2011, 13:04

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)