Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~Borubar
    [w odpowiedzi dla: nomenon]

    Reklama własnej stacji czy też programów/filmów w niej emitowanych to również reklama mimo, że nie dostają za nie pieniędzy z zewnątrz.

    05-01-2011, 13:04

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~d_xter

    Mnie zastanawia co zrobi tvn turbo, skoro u niech większość programów trwa niecałe półgodziny, skoro gdy audycja jest krótsza to nie mogą puszczać reklam wcale :)

    05-01-2011, 11:11

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Hela

    Oglądałam sobie raz taki piękny bloczek reklamowy, taki o rodzinie. A tu nagle przerwali, puścili "Wiadomości".

    05-01-2011, 11:08

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • nomenon
    m
    Użytkownik DI nomenon (200)

    Ciekawe jak zdefiniują blok reklamowy. Z tego co kiedyś czytałem wynikało, że stacje mogą nadawać tylko 10 minut reklam na blok, potem podnieśli to chyba do 12 czy 15 minut, ale właśnie rozdzielanie bloków reklam 20-minutowym blokiem zapowiedzi własnych programów (żeby móc puścić drugi blok reklam przed wznowieniem filmu) tak bezsensownie wydłuża przerwę. I co z tego że pozwolą nam teraz obejrzeć 30 minut filmu na raz zamiast coś koło 20, jeżeli nie skróci się czas samego bloku reklama+zapowiedzi+reklama? a jeżeli będzie obowiązek nadawania 30 minut audycji pomiędzy reklamami, to blok zapowiedzi się jeszcze bardziej wydłuży.

    05-01-2011, 10:33

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Sen

    @oko, nie wiem co Ty oglądasz. Ja płacę abonament, oglądam filmy a między nimi poleci jakaś reklama. Mi to na rękę bo te pomiędzy filmami mi nie przeszkadzają a jeżeli stacja ma mieć kasę na nowe lepsze filmy to TYM LEPIEJ.
    No ale też się trzymam z daleka od tych co katują reklamami i jeszcze każą sobie za to płacić.

    05-01-2011, 07:49

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)