Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~Michal

    Ja miałem podobną sytuację, chociaż w moim przypadku obyło się dość sprawnie, może dlatego, że to internet z TP a nie BSA, ale i tak nie kryję swojego niezadowolenia. Przez 1,5 roku miałem z TP neo 6mbit, nagle nie wiadomo jak i dlaczego 6mbit zaczęło non stop zrywać synchronizację w lipcu.

    Interwencja w TP - 10 x reklamacja, 3 x skarga (tak jest zawsze najskuteczniej). Po 3 dniach zostaje poinformowany, że nie moge już mieć 6mbit bo linia za słaba (ciekawe, że ostatnie 1,5 roku nie była za słaba). Niestety jakiekolwiek prośby o wymianę kabli, sprawdzenie itp nie pomagały, TP upierała się, że 6mbit chodzić nie będzie (nie dziwne bo SNR spadł o ponad 10dB, tak ot sobie - był to okres gwałtownych burz).

    Skończyło się na tym, że podpisałem umowę na 12 miesięcy na 2mbit, a TP zwróciło mi opłatę za 6mbit za miesiące czerwiec-lipiec, czyli 2 miesiące za free, a od sierpnia już opłata za 2 mbit.

    Z 6mbit korzystałem bardziej ze względu na szybszy upload niż download.
    Niestety nie mam możliwości skorzystania z usług żadnego innego ISP bo już dawno bym to zrobił, a internet w domu potrzebny...

    31-08-2009, 11:25

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~jorge

    trudno powiedzieć, kto zawinił, jeżeli po zgłoszeniu awarii do netii, ta nie zgłaszała tego do tp to sama jest sobie winna. Ale jak było to pewnie tylko dwie zainteresowane firmy wiedzą.

    31-08-2009, 13:26

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • johny11f
    m
    Użytkownik DI johny11f (34)

    Mnie na szczęście takie problemy nie dotknęły, mimo, że korzystam z usług Netii na lini TP. Mam nadzieję, że tak zostanie ;)

    31-08-2009, 18:20

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Broken

    Skoro parametry linii sie pogorszly to niby dlaczego wine za ten stan rzeczy ma ponosic NETIA? Bez sensu troche - prawda wyglada w ten sposob ze czy korzystasz z Netii czy Multimo czy z czegokolwiek po TP i tak wszystko jest TP. Poza tym internet z Netii zawsze bedzie gorszy od np. Neostrady z uwagi na tranzyt ruchu do infrastruktury Netii.

    31-08-2009, 18:44

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~paoolo

    Normalne, powiedział bym ulgowa taryfa. Normą jest całkowity brak możliwości korzystania z usług innego operatora niż TPSA :) siedem miesięcy oczekiwania na moment synchronizacji modemu ADSL z usługą internetu z Netii po kablu TPSA. Nie doczekaliśmy się. A z internetu potrzeba był korzystać. Nagrzane do czerwoności kable od modemu co dzień pracowało. Efekt: zero oszczędności poprzez przeniesienie usługi ADSL na innego operatora, w większe problemy. W tej sytuacji, na równi Netia udaje Greka, a TPSA czeka cierpliwie i tak ściągając opłaty za korzystanie z innych form łączności, jakie można było wykorzystać.

    31-08-2009, 21:02

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • iDAREK
    m
    Użytkownik DI iDAREK (50)

    To jest niestety nagminne, Sam w jednej firmie wziąłem 16MB internet z netii ale po 6 miesiącach zerwałem z nimi umowę, bo nie byli w stanie świadczyć usługi, tłumacząc się że wzrosło im tłumienie i jedyne co mi moga zaoferować to 4MB. PARODIA!

    02-09-2009, 08:36

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Marcinek

    Mam niestety identyczny problem. Spróbuje się jeszcze dziś skontaktować z TPS ;/

    04-09-2009, 17:11

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~TomJab

    Od 14 września zgłaszam problem z transferem w godzinach wieczornych. Mam 6M z Netii na łączu TPSA a uzyskuje symetryka 512/512 :) Przez pierwszy miesiąc twierdzili, że jet wszystko OK, teraz znowu twierdzą że faktycznie nie jest OK bo mają awarię globalna ale nie wiedzą kiedy usuną. Ktoś też się z tym boryka?

    02-11-2009, 09:30

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~800102102
    [w odpowiedzi dla: ~Broken]

    netia nie ma na to naturalnie wpływu bo to nie ich linia - ale gdyby klient był klientem TPsowym to jeżeli monter potwierdzi coś takiego to albo daje się klientowi możliwość migracji na mniejszą prędkość albo rezygnację z usługi z winy TP czyli bye bye - w netii będą go trzymać na tej linii ile się da bo dzięki temu mają po prostu kasę z niego kasę.

    26-01-2010, 20:29

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~gosia

    Ja juz walcze od 4 miesiecy z Netią o zrywanie internetu, przychodzi fachowiec z tepsy sprawdza lącze i jest lepiej jek bylo miesiąc temu, po 15min niemam wcale neta, najlepsze jest to kedy ma przyjść to net jest super.juz niewiem co robic.plz o konkretną odkowiedz

    15-02-2010, 21:46

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~OSZUKANY

    Ludzie ostrzegam was przed jakimkolwiek kontaktem z firmą netia, to są oszuści i złodzieje,chcąc rozwiązać z nią umowę, będziecie płacić i płakać ,naliczają opłaty za coś, z czego wogóle nie korzystaliście.Firma netia potrafi odłączyć wam połączenie za które będzie wam pezysyłsć faktury,skończy się na firmie windykacyjnej, lub sądem. Rzadne urzędy ochrony wam nie pomogą, zbyt małe sumy do zapłaty żeby się tym zająć[UOKIK,UKE] sam tego doświadczyłem. Chcecie mieć problemy, nie spać po nocach ,to tylko umowa z netię,to firma złodzejii oszustów.BOŻE CHROŃ NAS PRZED NETIĄ.AMEN

    18-03-2010, 12:30

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~dawid12911

    hehe co do neti to mam od nich neta na kablu tps 4mb i nie narzekam na razie mam stały transwer i gitara zobaczymy co dalej :)

    12-05-2010, 23:20

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Black

    Czy ktoś ma może problemy z Netią? Od połowy kwietnia mam internet w Netii na łączach TP S.A. W TP miałem 1Mb/s internet i praktycznie przez cały okres umowy taki transfer był. W Netii powinienem mieć łącze 8Mb/s ale ktoś, kto wpisywał umowę do ichniejszego systemu wpisał 4Mb/s i generalnie na tyle router się synchronizuje. Nie byłoby problemu, ponieważ mają podnieść do 8Mb/s w nowym okresie rozliczeniowym, ale..... Od kiedy mam internet w Netii transfer był na poziomie 512kb/s albo i mniejszy. W tym momencie router synchronizuje się na 8Mb/s. lecz transfer jest dalej mniejszy niż powinien i waha się w granicach 1 - 2 Mb/s Czy ktoś ma może takie przygody teraz ? Z infolinią Netii już mi się nie chce rozmawiać. Od nich tylko słyszę, że nad awarią pracują "już" technicy. Te "już" trwa oczywiście od połowy kwietnia.

    29-05-2010, 16:52

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Black

    Poprzedni post: źle postawione pytanie :) Czy ktoś wie co się może dziać w przypadku sytuacji opisanej we wcześniejszym poście. Chodzi mi o transfer. Dodam, że łącze podobno jest przystosowane do 17mb/s więc to nie jest wina samego łącza. Może ktoś ma informacje jak spisują się urządzenia LLU Netii na łączach TP ?

    29-05-2010, 20:05

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Maciej-spec-odchec

    Niestety problemy z linią TP a właściwie z jej parametrami to nic nowego. Dokładnie wpływ na to ma parę czynników. Więc od początku. a) długość kabla do centrali, b) jakość kabla, c) równoległość. Najgorszy jest ten trzeci - równoległość. Co to jest? Ano to, jak ktoś inny miał telefon, a już nie ma tego telefonu, to jego kabel został nie odłączony z głowice (skrzynki na ścianie). To powoduje, że linia gwałtownie traci parametry, również przy wilgoci, ponieważ często jest tak, że były abonent wyrzuca niepotrzebny kabel za okno lub go ucina. Równoległość miała pomóc kiedyś tp, ponieważ jedna linia, mogła być dostępna na przykład w 4 miejscach, dzięki czemu zaoszczędzano przewodów. Błąd polega na tym, że TP nie ma zamiaru przebudowywać, wymieniać kable. Te kable też są stare. Gwarancja na izolacje wynosi do 15 lat, a kable mają średnio w okolicach 30 lat. Kolejna rzecz. Nie pozwalajcie monterom używać na zewnątrz białego cienkiego kabla. Na zewnątrz ma być czarny, żelowany przewód. Firmy podwykonawcze TP lubią jak najtaniej realizować zadania zlecone przez TP.

    02-06-2010, 12:26

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)