Wszystko bym zrozumiał, gdyby centrala była straszne daleko, ale ja do centrali mam nie całe 600m. Faktem jest, że linia telefoniczna kładziona była jakieś 20 lat temu. "Spece" z tp i z netii powiedzieli, że na tym łączu spokojnie powinno być 17Mb/s :) Najlepsze w tym wszystkim jest to, że nikt u nas nie wie kto jest podwykonawcą dla netii i tak na prawdę nie można się dowiedzieć niczego na pewno.
"Najlepsze w tym wszystkim jest to, że nikt u nas nie wie kto jest podwykonawcą"
a po co ci podwykonawca? jak z "telekomem" nie załatwisz nic to podwykonawca sam nic ci nie pomoże, musi mieć zlecenie odgórne. netiowi podwykonawcy są spoko, przynajmniej znają się na rzeczy, pozdrawiam współpracowników :)
"netiowi" podwykonawcy są tak świetni, że do dziś, od 27 kwietnia mam transfer zamiast 8mb/s to w porywach dochodzi do 3mb/s. Po prostu i netia i jej podwykonawcy się spisują cuuuudownie. Oczywiście rachunek mam za 8mb/s :)
Witam...
Posiadam internet z Netii 4 mb od 6 miesięcy... Od 3 miesięcy z tego transferu który gwarantowała mi umowa nie mam nawet 1/5. Sprawdzałem łącze różnymi testami i praktycznie każdy pokazywał jedno i to samo... Początkowo myślałem, że problem leży po mojej stronie ( złe ustawienia routera... zakłócenia na linii itp. ) Jednak nie... wszystkie ustawienia są prawidłowe, router jest dopasowany do łącza TPSA ( wcześniej korzystałem z usług Telekomunikacji ).
Obsługa klienta to jedna wielka porażka !!! Ludzie z działu technicznego to jakieś nieporozumienie ! Od 3 miesięcy zadaje im 1 i to samo pytanie... kiedy usterka zostanie naprawiona... Telefonowałem w tej sprawie około 50 razy i za każdym razem słyszałem 1 odpowiedź... cyt. " dokładnie nie wiadomo, musi się pan uzbroić w cierpliwość... " Przepraszam, czy to jest odpowiedź technika ? Czy to jest odpowiedź osoby, którą zatrudniono do działu technicznego ? Z miesiąca na miesiąc czekam... i nadal usługa nie została naprawiona...
Najgorsze jest to, że nie ma żadnej osoby odpowiedzialnej za to wszystko, a Dział Obsługi Klienta nie jest w stanie podać mi takiej informacji...
Co więcej... Domagam się od nich wystawienia korekty do faktur, które wystawiali przez ten okres, kiedy zgłosiłem awarię... Korekt jak nie było, tak nie ma... za to Netia wystawia nadal faktury na kwotę podaną w umowie... Jakim prawem ? Usterka nadal nie została naprawiona i nie wiadomo kiedy w końcu to uczynią...
Brak kompetentnych osób w dziale technicznym, brak wyjaśnień co do usterek, brak odpowiedzialnej osoby za zgłoszoną usterkę, zwodzenie klienta, niedotrzymywanie warunków umowy...
Własnie jest u mnie technik "TPSA" Gdyż naprawają mi łącze Netii na kablach tpsy. Specjalnie dla was wyciągne od niego wszelkie dane dotyczące ich firmy. Bo to prawda, że Ci podwykonawcy, po prostu lecą w przysłowiowe "bambuko".
Zaraz reszta informacji.
Moi mili!
Pierwsza informacja. Otóż podwykonawca na terenie Warszawy TPSA to: http://www.elser(...)ex2.html
Dodatkowe info: Instalator, który stawił się u mnie, powiedział mi, że pracuje na usługi Netii, jednakże miał logo tpsy na swoim "kombinezonie".
Informacja ze strony internetowej:
ul. Cedrowa 33
04-533 Warszawa
kontakt_(at)_elservice24.com
Nie dziwi was brak numeru telefonu?
Główny oddział: Rzeszów
Elservice24 Sp. z o.o.
ul. Langiewicza 29
35-021 Rzeszów
tel. (17) 854 13 15
tel. (+48)503 157 536
fax. (17) 854 13 15
kontakt_(at)_elservice24.com
Z obserwacji podczas reperowania mojej usługi zdążyłem zauważyć długi zwój kabla. Mieszkam na piątym piętrze i powiem wam szczerze, że mam wrażenie, że ten człowiek puszcza ten kabel z samego parteru.
A propos podwykonawców. Wszyscy doradcy w dziale technicznym Netii, czyli: 801 802 803, numery wewnętrzne: 2 (abonencka), 1 (dział techniczny), 9 (połączenie z doradcą). Mówią tak: "Proszę Pana, na my wysyłamy to zgłoszenie dalej, i ten dział rozdysponowuje te zgłoszenia między podwykonawców na teren całej Warszawy", na co padło moje pytanie zwrotne: "A czy można w jakiś sposób skontaktować się z tym działem?" odpowiedź: "Proszę Pana, my wysyłamy do nich to wszystko drogą e-mail'ową".
Reasumując, nie ważne co byśmy robili tak czy inaczej my jak i Netia, mamy związane ręce całkowicie, jeżeli nasze łącze jest puszczone na kablach TPSA. Jednakże, firma, którą zaprezentowałem wcześniej jest jedyną nadzieją, na ruszenie naszego zgłoszenia i potężna dawka słownictwa wskazanego pod ich adresem może wlać im trochę oleju do głowy oraz reakcji.
Usterka Zreperowana, po przeprowadzeniu SpeedTestu na stronie: http://www.speedtest.net/ z serwerem w Warszawie z 20MB okazało się, że mogę mieć tylko 15MB, lepsze to niż nic, oczywiście cena obecnego abonamentu ulegnie zmianie, z 89zł na zobaczymy ile (wziąłem internet z telefonem).
Na pocieszenie instalator powiedział mi kiedy już wychodził, bo zacząłem się z nim kłócić na temat tego ile można na nich czekać (a czekałem ponad miesiąc), że:
"Pan to i tak ma szczęście, rekordzista czekał 4 miesiące."
Myślałem, że nie wyrobie, ale ze stoickim spokojem odpowiedziałem:
"Nie ma się czym chwalić."
Pozdrawiam serdecznie, mam nadzieję, że mój komentarz pomoże niektórym z was.
W razie pytań, piszcie na e-mail: budziuch_(at)_gmail.com
No niestety Netia i TP to niezłe gó**o. Miałem mieć 20 MB/s, to Internet w ogóle nie działał, a jak zmniejszyli na 6 MB/s to mam teraz 0,1 - 0,4 MB/s. Zgroza!!! :mad: Telefony do nich co drugi dzień od dwóch tygodni nic nie dają. Jeśli ktoś ma możliwość wyboru to stanowczo odradzam.
witam serdecznie
mogę tylko w jednym skrócie napisac , iż firma Netia a zarazem pracownicy są nie kompetetni wobec osoby , która zamierza dostac od nich internet
ja jestem tego przykładem
wysłalem smsa na num 4144 , z prosba o zadzw do mnie , gdyż chciałem wziąc internet od Nestii
wczesniej internet posiadałem/posiadam w TP
umowa z Tp konczy mi sie 8.11.2011 r
smsa wysłałem do Netii dnia 8 lub 10.10.2011
osoba( kobieta) zadzwoniła do mnie
Powiedz iż chciałby włąsnie wziąc internet od nich9czyli netia)
powiedziała ta Pani iz z firma Tp( o czym powiedz jej że własnie konczy mi się umowa z TP) skontaktuje się aby to oni(firma Netia) rozwiazała za mnie umowe zTp.
nie znałem dokładnie swojego num tel dom prosięłm o zadzwonienie za kilka minut aby wyslano dla mnie umowe do podpisania własnie z nimi ( z firma Netia)
Niestety nie odzwoniono do mnie czekałem 3 tyg az do momentu wysłania do nich kolejnego smsa aby oddzwonili
i pech chciał jak chciał zadzwoniła ta sama osoba co wczesniej rozmawiałem
osoba ta zadzwoniął dopiero 2.listopada 2011
sms został wysłany do Netii w sobote 20.listopada.2011
była strasznie zdzwiniona
znała juz moje dane
wiec
powiedz ze już wysyła umowe
ja oczywsice poprosięłm ta Pania aby zadzwoniąl do za 8 min
niestety nie zadzwoniłą
Na drugi dzien wysłałem kolejnego smsa( już 3-go) do Netii o kontakt
byłem mocno zdenerwowany
odzwonili do mnie w pt 4.11.2011r
odrazu poprosięłm o rozmowe z kierownikiem
oczywscie przełaczono mnie
tłumaczyli sie ze nie wiedzą dlaczego tak sie stało
ja powiedz im aby przesłuchali cała moja rozmowe jak przebiegała z tą Pania( Pani kierownik) powiedziaął mi ze nie jest wstanie odtworzyc rozmów??!!
czaicie ludzie??
nie są wstanie odtworzyc??
no smieszne to jest dla mnie jak rozmowy są zawsze nagrywane!!!
jak nei sa nagrywane to osba która ze mna rozmawiaął podpisuje sie i wiedza kto jest w pracfyw tym okresie i kto do kogo dzownił...
sa śmieszni
i to baaaardzo
zaproponowała mi Pani kierwonik( o ile to była POani kierownik) internet na probe!!
po takim czymś??
neistety ne zerwałem umowe z TP gdyż zawsze jest okres wypowiedzenia m-c
a stalo się tsak jak sie stało..
niestety i stety
Ja ostrzegam w moim imieniu na ta firme Netia
nie bądcie nie umyslni postępowania z nimi..
oszukują ludzi
naprawde i traktuja jak jakies "śmiecia"
Firma Netia
tez mi cos...
pzdr osoby które przemysla to co napisałem i zrozumeja , że klienta trzeba zdobywac a nie traktowac go po chamsku..
Witam, internet Netii na kablach TP to porażka, zarówno jeśli chodzi o pomoc ze strony konsultantów Netii - otrzymuję sms-y od Netii, że "Informujemy, iż Państwa zgłoszenie jest weryfikowane przez nasz dział techniczny, prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na ponowny kontakt z naszej strony" i... później telefon od konsultanta z pytaniem: "czy już jest wszystko w porządku" (chodzi o zrywanie połączeń), odpowiadam, że niestety nadal nie i tak od ponad 2 m-ce. Na początku stwierdzili, że mam problemy z routerem, po wymianie nic się nie zmieniło. Po ponownych telefonach do Netii, ponoć "przepięto" moją linię przez TP i pojawił się gorszy problem: brak możliwości łączenia się z bankami. zadzwoniłem ponownie do Netii - konsultant kazał mi "coś" poprzestawiać na routerze, ale niestety skończyło się porażką. Poprosiłem więc, aby pomógł mi w ponownym ustawieniu routera, ale niestety - stwierdził, że to nie jest w jego kompetencjach. Stwierdził, abym zlecił to informatykowi, skoro się na tym nie znam... Uprzejmie podziękowałem za rozmowę :) i składam wypowiedzenie... Z pewnością Netia to niesamowita porażka. Pozdrawiam i...nigdy więcej nie chcę mieć nic wspólnego z Netią.