Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~seba

    oczywisicie tez jestem tego zdania, wystarczy ze placimy za produkt, tak samo czy to za gre czy konsole

    25-07-2008, 13:23

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~plum

    taa bez abonamentu = mniejsze zarobki - tymbardziej, że większość skorzysta z pirata...

    nie zapominajmy, że utrzymanie serwerów w przypadku np WoW to bardzo duże pieniądze.

    25-07-2008, 13:42

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~zuliano

    hahaha nie ma to jak takie 'inteligentne' sondaże. 99% społeczeństwa jest za darmowym piwem, paliwem za 10gr/l i zlikwidowaniem biedy na świecie:P A WoW w styczniu 2008 miał 10mln (sic!) graczy, którzy pewnie też woleliby nie płacić.. a płacą:)

    25-07-2008, 13:52

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Cardill
    m
    Użytkownik DI Cardill (922)
    [w odpowiedzi dla: ~plum]

    No tak, serwery w WoW kosztują a już w GW nie?

    Można tak i można tak, byle by wyjść na swoje.

    25-07-2008, 14:53

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • kwesoly
    m
    Użytkownik DI kwesoly (232)

    Poza tym chodziło również o zwrócenie uwagi na metodę pobierania płatności. Wiele gier jest darmowych, natomiast za gotówkę można nabyć wiele dodatkowych przedmiotów.

    25-07-2008, 16:51

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Abgan
    m
    Użytkownik DI Abgan (117)
    [w odpowiedzi dla: Cardill]

    GW ma inny model biznesowy. Tutaj kosztują kolejne dodatki, expansion packi itd. Można i tak, można i tak.

    Jednak mówienie, że abonament jest bez sensu jest głupie, gdy mamy działający przykład WoW. Badacze przed publikacją wyników powinni zastanowić się, czy fakt otrzymania wyników sprzecznych z rzeczywistością nie świadczy źle o ich metodzie. Najwyraźniej nie zrobili tego...

    25-07-2008, 17:37

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Sebasu

    no ankieta na 1,7 tys graczy... i to z USA sie postarali nie powiem. W samego WoWa tam pewnie gra z 1mln osob a to nie jedenyny MMORPG. Powinni zebrac wieksza ilość danych, wtedy można na ich podstawie jakies wnioski wysuwać

    25-07-2008, 19:13

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Cardill
    m
    Użytkownik DI Cardill (922)
    [w odpowiedzi dla: Abgan]

    w WoW również masz płatne dodatki, tak mi się przynajmniej zdaje, że za WoW: BC trzeba było dodatkowo płacić - wszak w sklepach na półkach stały dwa różne pudełka...

    Jeśli kogoś stać na płacenie co miesiąc - niech płaci. Jeśli nie - niech zapłaci raz, jeśli nie - niech gra w darmowe.

    Skoro każdy z tych modeli się sprawdza w biznesie, to po co coś zmieniać? :)

    25-07-2008, 20:25

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • KonradM
    m
    Użytkownik DI KonradM (24)

    "Zdecydowana większość graczy osób nie chce abonamentów" Khem, to są gracze nie będący osobami czy jak.. Jeśli dolar będzie dalej spadał to zastanowię się nad graniem w WoW :]

    26-07-2008, 10:40

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~LIPA_PL

    ja możne powiem to tak ze WoW owszem zrobił furorę ale i tez w zależności kto jaki gracz się czym interesuje a wiec te 2 % brali pod uwagę z tej gry niestety większość gier takiego typu co naprawdę są dobrze rozwinięte są płatne a przeciętnych graczy nie stać na utrzymanie abonamentu i szukają alternatyw np brak alternatywy dla EVE online

    29-07-2008, 11:31

    Odpowiedz
    odpowiedz
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)