Zachecony Panska sugestia pisze:
Jedynym cieplem jakim mozna potraktowac ING
to obficie olac go i zmienic na odpowiedzialny Bank. Z dobrze funkcjonujacego
systemu online w ciagu roku nieodpowiedzialni ludzie zrobili g. Wprowadzajac nowa metode autoryzacji bez jakiegokolwiek uprzedzenia pozbawili wszystkich polakow mieszkajacych na swiecie a nie posiadajacych PESEL,u dostepu do wlasnych pieniedzy....zablokowane dokonywanie przelewow.... warunkujac dokonanie zmiany metody autoryzacji wizyta w oddziele banku w Polsce. Oczywiscie na koszt klijetow.
Ilu litrami ciepla potraktowal by Pan panie zachecaczu taki Bank?
No właśnie, ale to my klienci musimy zwrócić bankowi uwagę na to, że nie wszyscy są naiwni i więcej można stracić niż zaoszczędzić na sms-ach.
Proponuję skorzystać z skargiireklamacje_(at)_ingbank.pl i przedstawić swoje zdanie na temat nowego sposobu autentykacji.
Ja zauważyłem, że algorytm działa niesprawnie (przelewy na różne konta z róznych komputerów - bez autentykacji). Zresztą ING przyznaje, że algorytm jest na bieżąco zmieniany: nowe funkcjonalności = nowe błędy, których nikt nie zgłosi bo wszystko jest tajne i nie wiadomo jak toto w ogóle działa...