Użytkownicy Twittera podbili świat, „ćwierkając” z MasterCard dla WOŚP

12-01-2016, 20:57

Firma MasterCard podsumowała efekty działań wsparcia Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - akcji na Twitterze „MasterCard gra z WOŚP”, mecenatu „Światełka do nieba” oraz zbiórki datków z wykorzystaniem zbliżeniowych terminali płatniczych.

Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie użytkowników Twittera. Za wpis każdego unikalnego użytkownika, opublikowany w dniu finału WOŚP i oznaczony hashtagiem #MasterCardGrazWOSP, firma zadeklarowała przekazanie 5 zł na konto Fundacji. Określony wcześniej cel, czyli 30.000 unikalnych użytkowników oraz 150.000 PLN na rzecz Orkiestry został osiągnięty tuż przed godziną 20.00. W sumie, w ciągu 24 godzin trwania akcji, taki tweet opublikowało 34.596 unikalnych użytkowników. Mimo ustalonego wcześniej w regulaminie limitu i doceniając niezwykłe zaangażowanie użytkowników Twittera, firma zdecydowała się przekazać na rzecz Fundacji WOŚP ostatecznie 200.000 złotych. W rezultacie, w ciągu ostatnich trzech lat łączna kwota przekazana Orkiestrze w efekcie kampanii na Twitterze urosła już więc do 465.000 zł.

W tym roku akcja „MasterCard gra z WOŚP” zatoczyła tak szerokie kręgi dzięki zaangażowaniu Twitterowiczów nie tylko z Polski, ale również z zagranicy. Dzięki temu przez około godzinę hashtag #MasterCardGrazWOŚP był najpopularniejszym tematem dyskutowanym przez użytkowników Twittera na całym świecie. Przez kilka godzin utrzymywał się też w czołówce pięciu najpopularniejszych „trendów” na świecie, a w Polsce był na szczycie listy przez zdecydowaną większość dnia. Temat ten był wspomniany na Twitterze łącznie 158 530 razy.

MasterCard był również sponsorem kulminacyjnego momentu Finału WOŚP, czyli pokazu fajerwerków „Światełka do nieba” pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie. 

Fundację cały rok mogą wspierać także posiadacze kart MasterCard, uczestnicy programu lojalnościowego MasterCard® Rewards, przeznaczając zebrane punkty na zakup cegiełek WOŚP. Użytkownicy kart MasterCard przekazali Orkiestrze w ten sposób już ponad 15 tys. zł.

Autor: Anna Marciniak


Źródło: Informacja prasowa. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Firmy zainteresowane publikacjami prosimy o kontakt pod adresem kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag WOŚPtag Twittertag Mastercard

RSS  
RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031