Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

standardy reklam

  • Reklama graficzna w internecie pod nadzorem IAB


    www.sxc.hu
    Od września br. oficjalnie obowiązuje dokument „Standard i zalecenia dla reklamy display IAB Polska”. Dokument został stworzony przez grupę roboczą „Brand advertising online” działającą w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Już pierwsze tygodnie obowiązywania tego dokumentu pokazują, że wprowadzenie standardów reklamy display spotkało się z dobrym przyjęciem wśród firm branży internetowej.  więcej
    18-09-2010, 06:23, paku, Lifestyle
  • Reklamy w Onecie według standardów IAB


    © fotolia
    Portal Onet.pl dostosował swoje formaty reklamowe do standardów przyjętych przez Interactive Advertising Bureau Polska. Standard zacznie obowiązywać 1 września 2010 r. i będzie dotyczył kampanii przyjętych do realizacji po tym terminie.  więcej
    19-08-2010, 11:59, paku, Pieniądze
  • Dźwięk w reklamach tylko na życzenie odbiorcy

    Jednoznacznie opisany, umieszczony w jednym miejscu i klikalny krzyżyk do zamykania wyskakujących reklam oraz dźwięk w reklamach uruchamiany tylko na życzenie internauty. IAB Polska chce, by od września na polskim rynku reklamy internetowej zapanowały jednolite - pod względem wagi, wymiarów, sposobu wyświetlania i nazewnictwa - reguły emisji reklam graficznych i multimedialnych.  więcej
    08-06-2010, 19:46, Krzysztof Gontarek, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)