Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

spoty reklamowe

  • (akt.) UKE: Play wprowadza ludzi w błąd swoją reklamą

    Urząd Komunikacji Elektronicznej nie wyraził zgody na użycie swego raportu przez Play w takiej formie, w jakiej został on zaprezentowany w reklamie telewizyjnej, gdzie padają słowa „sieć o najlepszej jakości transmisji danych według UKE”.  więcej
    24-08-2011, 16:21, Paweł Kusiciel, Pieniądze
  • Ponad dwa razy więcej zgłoszeń o przypadkach piractwa


    © istockphoto.com
    Antypiracki spot BSA wyemitowany został ponad 800 razy w głównych stacjach informacyjnych i biznesowych, a obejrzało go ponad 6 milionów widzów. Dzięki temu - jak podaje BSA - zgłoszono ponad dwa razy więcej przypadków piractwa niż w ubiegłym roku.  więcej
    07-07-2011, 08:28, paku, Pieniądze
  • Antypirackie spoty ponownie w telewizji (wideo)


    © istockphoto.com
    Business Software Alliance kontynuuje telewizyjną kampanię informacyjną mającą na celu zwrócenie uwagi na problem korzystania przez pracodawców z nielegalnych kopii oprogramowania.  więcej
    19-05-2011, 12:39, paku, Pieniądze
  • Antypiracki spot spowodował czterokrotny wzrost ilości doniesień


    ©istockphoto.com/Brasil2
    Kampania BSA w telewizji miała zwrócić uwagę na problem piractwa w przedsiębiorstwach. Podczas gdy prawie 3 mln widzów obejrzało spot reklamowy, ilość zgłoszeń wzrosła o 245% w stosunku do roku ubiegłego - cieszą się z wyników przedstawiciele tej organizacji.  więcej
    18-03-2011, 10:17, Paweł Kusiciel, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)