Urząd Komunikacji Elektronicznej nie wyraził zgody na użycie swego raportu przez Play w takiej formie, w jakiej został on zaprezentowany w reklamie telewizyjnej, gdzie padają słowa „sieć o najlepszej jakości transmisji danych według UKE”. więcej
Antypiracki spot BSA wyemitowany został ponad 800 razy w głównych stacjach informacyjnych i biznesowych, a obejrzało go ponad 6 milionów widzów. Dzięki temu - jak podaje BSA - zgłoszono ponad dwa razy więcej przypadków piractwa niż w ubiegłym roku. więcej
Business Software Alliance kontynuuje telewizyjną kampanię informacyjną mającą na celu zwrócenie uwagi na problem korzystania przez pracodawców z nielegalnych kopii oprogramowania. więcej
Kampania BSA w telewizji miała zwrócić uwagę na problem piractwa w przedsiębiorstwach. Podczas gdy prawie 3 mln widzów obejrzało spot reklamowy, ilość zgłoszeń wzrosła o 245% w stosunku do roku ubiegłego - cieszą się z wyników przedstawiciele tej organizacji. więcej