Business Software Alliance kontynuuje telewizyjną kampanię informacyjną mającą na celu zwrócenie uwagi na problem korzystania przez pracodawców z nielegalnych kopii oprogramowania.
reklama
W pierwszym etapie kampanii telewizyjnej antypiracki spot BSA został wyemitowany na antenie TVN24, Polsat News i TV Biznes ponad pięćset razy w okresie od końca stycznia do połowy marca. Łącznie obejrzało go 2 mln 751 tys. 851 widzów, informują przedstawiciele organizacji. W okresie kampanii, w porównaniu do liczby zgłoszeń w 2009 roku, odnotowano przeszło czterokrotny wzrost zawiadomień o przypadkach piractwa.
Sukces poprzedniej kampanii, według koordynatora BSA w Polsce Bartłomieja Wituckiego, pozwolił na kontynuowanie działania także w tym okresie.
Według najnowszych danych IDC za rok 2010 – o których informowaliśmy w Dzienniku Internautów - skala piractwa komputerowego w Polsce utrzymuje się na poziomie 54%, co oznacza że ciągle ponad połowa oprogramowania jest nielegalnego pochodzenia.
Kodeks karny stanowi, że uzyskanie programu komputerowego w celu osiągnięcia korzyści majątkowej bez zgody uprawnionego jest przestępstwem zagrożonym karą pozbawienia wolności do lat 5.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|