Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

rozwój e-commerce

  • Polski e-commerce po przeszło dwóch dekadach. Jakie czynniki decydują o przetrwaniu w branży?


    wk1003mike / shutterstock
    Zakupy przez całą dobę, nieograniczony wybór, możliwość realizowania transakcji z każdego zakątka na świecie dowodzą tego, że branża e-commerce poszła ostatnimi czasy mocno do przodu. Jej początki w Polsce nie były jednak łatwe.  więcej
    04-04-2019, 23:00, Nika, Pieniądze
  • E-commerce po polsku


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Personalizacja, customer experience, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe oraz analiza big data to główne czynniki, które w nadchodzącym czasie będą w największym stopniu decydować o kierunku rozwoju e-commerce. Do jej rozwoju przyczyni się również zakaz handlu w wybrane niedziele oraz rosnący udział kanału mobilnego.  więcej
    26-10-2018, 19:33, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)