Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklamobiorcy

  • Wzrósł potencjał reklamowy Facebooka w Polsce


    Facebook
    Zasięg serwisu rośnie, a to przekłada się na zwiększenie efektywności reklamy w tym medium. W trzecim kwartale br. liczba użytkowników, do których dociera kampania Reach Block, wzrosła o 800 tys. AU (active users), czyli o 30% w porównaniu do uprzedniego kwartału.  więcej
    08-07-2011, 09:48, paku, Technologie
  • Rosną przychody z reklam online w Europie


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Reklamodawcy wydadzą w 2009 roku prawie 13 miliardów Euro na emisję reklam online, przewidują eksperci z IAB Europe, PricewaterhouseCoopers oraz Screen Digest.  więcej
    07-09-2009, 15:57, Michał Duda, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)