Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

profilowanie klientów

  • Drobiazgowa segmentacja stworzona w oparciu o miliardy profili internautów


    Myimagine / Shutterstock
    Polska firma w oparciu o analizę 21 mld anonimowych profili internautów stworzyła segmenty ponad 270 globalnych marek. Będzie je udostępniać na autorskiej platformie. Ma to pomóc w precyzyjnym dotarciu do konsumentów z reklamą i zmniejszyć liczbę masowych nietrafionych kampanii.  więcej
    12-10-2018, 02:59, Nika, Pieniądze
  • 5 powodów, dla których handlowiec powinien zainteresować się Big Data


    Free-Photos/pixabay
    Dzięki połączeniu odpowiednich metod zbierania i analizowania zgromadzanych informacji, firmy z branży handlu detalicznego z dużym prawdopodobieństwem mogą określać, co kupią klienci, odwiedzając dany sklep w przyszłości. Ale to nie jedyne korzyści, na które można liczyć, wdrażając technologię Big Data.  więcej
    06-06-2018, 17:13, Nika, Pieniądze
  • Na czym polega profilowanie i jak to robić zgodnie z RODO?


    mohamed_hassan/pixabay
    Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klientów stanowi element praktycznego wykorzystania technik profilowania w internecie. Jak się ma do tego RODO  więcej
    27-04-2018, 10:05, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)