Etykieta na produktach spożywczych pełni kluczową funkcję informacyjną i marketingową. Jej zadaniem jest nie tylko spełnienie wymogów prawnych, ale także ułatwienie konsumentom świadomego wyboru produktów. Starannie zaprojektowana etykieta może przyciągnąć uwagę, budować zaufanie do marki i przekazać niezbędne informacje o produkcie. Jakie elementy powinna zawierać? więcej
Już w październiku tego roku w sklepach Carrefour pojawią się polskie ziemniaki marki własnej produkowane z zastosowaniem architektury blockchain, która pozwala na prześledzenie procesów ich uprawy oraz pakowania. Sieć wprowadza takie rozwiązanie jako pierwsza firma z sektora spożywczego w Polsce, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i rządowemu projektowi paszportyzacji polskiej żywności. więcej
Rynek e-commerce w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie. Przez internet kupujemy niemal wszystko: ubrania, książki, płyty, buty. Okazuje się jednak, że nie w każdej dziedzinie się to sprawdza. więcej