Pragmatists

  • Telefon od sztucznej inteligencji? Unique One wdraża nowatorskie rozwiązanie


    Gwydion M. Williams (lic. CC)
    Agencja marketingu zintegrowanego Unique One, wdraża wirtualną asystentkę do obsługi akcji promocyjnych. Rozwiązanie zbudowano w oparciu o Talkie - platformę botów głosowych stworzoną przez Pragmatists. Sztuczna inteligencja ma dzwonić do zwycięzców konkursów konsumenckich, by uzyskać od nich niezbędne dane do wysyłki nagrody. System posługuje się naturalnym językiem.  więcej
    27-11-2019, 09:20, jug, Technologie
  • 5 najbardziej frustrujących cech infolinii - na te bolączki istnieje lekarstwo


    Shutterstock.com
    Konsumenci korzystający z infolinii mają swoje powody do niezadowolenia. Najbardziej skarżą się na zbyt długi czas oczekiwania na połączenie, wielokrotne przekazywanie połączenia kolejnym konsultantom, zbyt wysokie koszty połączeń z infolinią, zbyt skomplikowane menu głosowe IVR oraz mylące lub niedokładne informacje udzielane przez konsultantów. Jednak wszystkim problemom na linii można zaradzić.  więcej
    06-06-2019, 18:18, Nika, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


« Lipiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031