Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

odroczona płatność

  • Zakupy online - przyszłość sprzedaży B2B

    Różnice pomiędzy sprzedażą B2B, a sprzedażą dla klienta detalicznego przejawiają się w kilku aspektach. Odmienny jest sam proces decyzyjny, średnia wartość transakcji, czy poziom budowanych relacji pomiędzy kontrahentami. Oba kanały sprzedaży łączy jednak fakt, że zarówno klient biznesowy, jak i prywatny ceni sobie wygodę dokonywania zakupów przez Internet. Jak wygląda sprzedaż B2B online? Jakie działania marketingowe zastosować? Jak osiągnąć sukces w sprzedaży dla klienta biznesowego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule.  więcej
    02-06-2021, 08:53, Artykuł partnera, Pieniądze
  • Oczekiwania konsumentów względem odroczonych płatności


    Andrey Popov
    Jak podają eksperci PwC, do 2026 roku średnioroczny wzrost polskiego sektora e-commerce wyniesie 12%, a jego wartość brutto osiągnie 162 mld zł. Wśród najszybciej rosnących kategorii wymienia się zdrowie, urodę oraz produkty spożywcze. Pandemia zmieniła zwyczaje zakupowe Polaków oraz przyspieszyła rozwój internetowych platform sprzedażowych. W 2020 roku, transakcje w sieci osiągnęły 14% udziału całego handlu detalicznego w kraju. W porównaniu do rynków europejskich, Polska ma wciąż duży potencjał, tym bardziej że obecnie około 150 tysięcy polskich przedsiębiorstw sprzedaje w online.  więcej
    11-05-2021, 10:55, pressroom , Pieniądze
  • Za e-zakupy można zapłacić przecież później


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Dostępność w tysiącach sklepów internetowych, możliwość sfinansowania zakupów o wartości do kilku tysięcy złotych i bezkosztowe odroczenie zapłaty do 30 dni – tak w skrócie działa na polskim rynku nowa usługa dla e-kupujących.  więcej
    10-07-2018, 17:12, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)