Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

mobile first

  • E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy i prognozy ekspertów na 2024 r.


    Freepik
    Wartość polskiego rynku szacuje się na ok. 120 mld zł. I choć w 2023 r. krajowy i światowy e-commerce mierzyć musiał się z szeregiem wyzwań, ostatecznie utrzymał trend wzrostowy, który w kolejnych latach ma się utrzymywać na poziomie ok. 11 proc. rocznie. Jakie elementy będą decydować o sukcesie handlu internetowego lub jego braku w nadchodzącym roku? Na co powinien przygotować się e-commerce? Na te pytania starają się odpowiedzieć eksperci z branży.  więcej
    28-12-2023, 07:39, pressroom , Pieniądze
  • Klienci uciekają po 3 sekundach z firmowej strony? Prawdopodobnie nie jest mobile-friendly


    rawpixel.com
    Niebawem interesujących nas treści będziemy szukać przede wszystkim na urządzeniach mobilnych. Konsumpcja szeroko pojmowanego internetu na smartfonach i tabletach niezmiennie rośnie, dlatego przy projektowaniu witryn trzeba myśleć przede wszystkim o tym, jak będą się one prezentować właśnie na tych urządzeniach.  więcej
    02-04-2019, 20:52, Nika, Pieniądze
  • 5 prądów w web designie e-sklepów


    wk1003mike / shutterstock
    Milsza dla oka grafika i łatwiejsza nawigacja oznaczają często lepszy wynik sprzedażowy. Do tego warto zadbać o nowe funkcjonalności. Ekspert podpowiada z jakimi trendami należy się liczyć w 2019 roku, będąc właścicielem e-sklepu.  więcej
    03-01-2019, 12:34, Nika, Pieniądze
  • 5 najważniejszych elementów mobile marketingu w 2018 roku


    pexels.com
    Rozmawiamy z chatbotami i kupujemy wirtualne akcesoria za prawdziwe pieniądze. Zaczęliśmy też zwracać uwagę na nasze dane osobowe. Chętnie korzystamy z powiadomień SMS. Wychodzi na to, że ostatnie miesiące w świecie mobilnym to czas łączenia starego z nowymi trendami.  więcej
    28-12-2018, 17:02, Nika, Pieniądze
  • Jak skutecznie reklamować się w mobile [infografika]

    Eksperci z MOBIEM opracowali infografikę Mobile First, która powstała na podstawie badania użytkowników sieci reklamy MOBISKY oraz zestawienia tych danych z badaniami dostępnymi na rynku. Celem infografiki jest udzielenie odpowiedzi na pytania dlaczego i jak skutecznie reklamować się w mobile. Zapraszamy do obejrzenia opracowania.  więcej
    27-01-2016, 09:43, Komunikat firmy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)