Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

kontakt z klientem

  • Budująca i niszcząca siła internetowych komentarzy


    F8studio
    Wystarczy jeden komentarz w internecie, pozytywna reakcja, która stanie się viralem, żeby produkt oferowany w sieci zdobył rzeszę fanów. To jednak stąpanie po kruchym lodzie, bo brak reakcji na negatywne recenzje może zatopić nawet nieźle zapowiadający się biznes. Jak firmy radzą sobie z internetowymi komentarzami?  więcej
    04-05-2022, 18:25, _, Pieniądze
  • Jak nawiązać lepsze kontakty z klientami? Nasze wskazówki

    Nawiązywanie relacji z klientami to niezwykle ważny aspekt funkcjonowania każdej firmy. Jak zadbać o relacje, aby zwiększyć sprzedaż i poprawić renomę firmy? Sprawdź kilka wskazówek.  więcej
    17-09-2020, 08:46, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Sukces w epoce klienta On-Demand


    Robin Warrall
    Branża handlowa pod wpływem technologii zmienia się w bardzo szybkim tempie. Jej rozwój napędzają sami konsumenci, którzy przyzwyczajeni są do otrzymywania wszystkiego na żądanie, po naciśnięciu guzika. Kluczem do serc i portfeli klientów jest umiejętność przewidzenia ich potrzeb oraz zapewnienia spersonalizowanego doświadczenia.  więcej
    03-06-2019, 23:01, Nika, Pieniądze
  • Infolinia dla firmy - w jaki sposób pomaga w kontaktach z klientem

    Obsługa klienta, jest niezwykle ważną częścią każdej firmy, jednak jak pokazują badania, wiele firm nie radzi sobie z nią najlepiej, przez co traci swoich klientów. Straty klientów są w Polsce mierzone w miliardach dolarów rocznie. Są wiec to kwoty ogromne. Jednak można tego uniknąć, odpowiednio przygotowując się do obsługi klienta. W jaki sposób można to zrobić najtaniej i najlepiej? W co warto zainwestować?  więcej
    03-10-2018, 14:57, Komunikat firmy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)