Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

komercjalizacja

  • Halloween, czyli święta, popkultura i marketing


    Kameleon007 at istockphoto.com
    Według badań przeprowadzonych przez CBOS w 2013 roku aż 72 proc. Polaków sprzeciwia się komercjalizacji świąt. Mimo to wielu z nas celebruje je w popkulturowym klimacie. Co rządzi naszymi rytuałami – marketing, kultura popularna czy tradycja? - wyjaśnia dr Karol Jachymek, kulturoznawca ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS.  więcej
    31-10-2016, 15:27, pressroom , Lifestyle
  • Naukowy biznes - czyli skąd brać pieniądze na badania naukowe


    © istockphoto.com
    Finansowanie badań naukowych, niezależnie od dziedziny, wcale nie jest takie proste. Trzeba przejść długą drogę od rozpoczęcia projektu do faktycznego zdobycia funduszy na jego realizację.  więcej
    19-05-2011, 02:14, Anna Radecka, Chilipr.pl, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)