Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

klient

  • Jak podnieść jakość obsługi klienta w Twojej firmie?


    Adobe Stock
    Przedsiębiorstwa chętnie stawiają dziś na wiele kanałów komunikacji. Choć klienci wciąż chętnie wybierają klasyczny kontakt telefoniczny, tak jednocześnie coraz częściej oczekują dostępności alternatyw. Liczą na możliwość wysyłania zapytań online, a więc za pośrednictwem m.in. poczty e-mail, czatu na stronie firmy czy serwisu społecznościowego. Udostępnianie takich rozwiązań jest więc podstawą prowadzenia działalności gospodarczej, gdyż pozwala budować pozytywny wizerunek marki. Jednak z punktu widzenia jakości obsługi klienta, zdecydowanie nie jest to jedyny czynnik, który ma na nią istotny wpływ. Jesteś ciekaw, o czym jeszcze należy pamiętać? W artykule znajdziesz kilka cennych wskazówek – poznaj je już teraz!  więcej
    13-05-2024, 11:28, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Obsługa online to podstawa, czyli czego potrzebuje klient w dobie koronawirusa

    Wyniki badania firmy doradczej Deloitte „Customer Experience Drivers” dowodzą, że dzięki przychylności obecnych klientów można pozyskiwać kolejnych, którzy szukając informacji o nowej marce, bardzo często polegają na opinii innych użytkowników.  więcej
    07-04-2020, 17:55, pressroom , Pieniądze
  • Sukces w epoce klienta On-Demand


    Robin Warrall
    Branża handlowa pod wpływem technologii zmienia się w bardzo szybkim tempie. Jej rozwój napędzają sami konsumenci, którzy przyzwyczajeni są do otrzymywania wszystkiego na żądanie, po naciśnięciu guzika. Kluczem do serc i portfeli klientów jest umiejętność przewidzenia ich potrzeb oraz zapewnienia spersonalizowanego doświadczenia.  więcej
    03-06-2019, 23:01, Nika, Pieniądze
  • 7 błędów popełnianych w komunikacji in-store


    Islandworks
    Sklep to mikrokosmos, w którym panują specyficzne zasady. Odpowiednie dopasowanie komunikatów, mechanik promocyjnych i formatów komunikacji może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży. Eksperci podpowiadają jak uniknąć popularnych błędów i nastawić się na skuteczną komunikację marki.  więcej
    08-10-2021, 09:23, _, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)