Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

klient

  • Obsługa online to podstawa, czyli czego potrzebuje klient w dobie koronawirusa

    Wyniki badania firmy doradczej Deloitte „Customer Experience Drivers” dowodzą, że dzięki przychylności obecnych klientów można pozyskiwać kolejnych, którzy szukając informacji o nowej marce, bardzo często polegają na opinii innych użytkowników.  więcej
    07-04-2020, 17:55, pressroom , Pieniądze
  • Sukces w epoce klienta On-Demand


    Robin Warrall
    Branża handlowa pod wpływem technologii zmienia się w bardzo szybkim tempie. Jej rozwój napędzają sami konsumenci, którzy przyzwyczajeni są do otrzymywania wszystkiego na żądanie, po naciśnięciu guzika. Kluczem do serc i portfeli klientów jest umiejętność przewidzenia ich potrzeb oraz zapewnienia spersonalizowanego doświadczenia.  więcej
    03-06-2019, 23:01, Nika, Pieniądze
  • 7 błędów popełnianych w komunikacji in-store


    Islandworks
    Sklep to mikrokosmos, w którym panują specyficzne zasady. Odpowiednie dopasowanie komunikatów, mechanik promocyjnych i formatów komunikacji może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży. Eksperci podpowiadają jak uniknąć popularnych błędów i nastawić się na skuteczną komunikację marki.  więcej
    08-10-2021, 09:23, _, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)