Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

CX

  • Co zwiększy sprzedaż w e-commerce i omnichannel w 2023?


    Veronica Lara / Shutterstock.com
    Immersyjne doświadczenia czy metawers? Personalizacja, a może wszechobecny CX? Podejście holistyczne czy fokusowe? Poznaj trzy trendy, które wsparte automatyzacją, zadecydują o sukcesie na rynku e-handlu i omnichannel w 2023 roku.  więcej
    26-01-2023, 19:49, pressroom , Pieniądze
  • Customer Experience w e-commerce. 6 rzeczy, które warto poprawić w sklepach online


    Andrea
    Doświadczenie Klienta, czyli Customer Experience w sklepie online to nie po prostu wygodna strona z czytelnymi przyciskami, a dbanie, by zakupy “robiły się same”, a kupujący nie utknęli na żadnym etapie. Po pandemicznym napływie nowych e-konsumentów to teraz ważne zadanie dla sprzedawców. Eksperci podpowiadają, o co zadbać w pierwszej kolejności.  więcej
    29-09-2021, 14:34, _, Pieniądze
  • Pięć sposobów na to, by zatrzymać klientów u siebie


    Andrea
    Według Harvard Business Review pozyskanie nowego klienta kosztuje nawet do 25 razy więcej niż utrzymanie dotychczasowego1. Tymczasem raport „The State of Customer Service in 2020” pokazuje, że 93% pracowników obsługi klienta uważa, że konsumenci mają dziś znacznie większe oczekiwania[2]. Jak zatem w aktualnych warunkach rynkowych zatrzymać klientów?  więcej
    03-08-2020, 16:35, Artykuł poradnikowy,
  • Raport Global Retail Ranking 2018 dostępny – polska aplikacja wyróżniona w kategorii UX

    16 października 2018 r. w Londynie odbyła się premiera raportu Global Retail Ranking 2018. Publikacja jest efektem prac 38 ekspertów User i Customer Experience, którzy przeanalizowali jakość doświadczenia zakupowego klientów branży retail z całego świata.  więcej
    16-10-2018, 23:11, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)