Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

badania marketingowe

  • Z SurvGo badania marketingowe będą tak proste jak nigdy przedtem!

    W branży marketingowej, będącej integralnym elementem wielu różnych gałęzi gospodarki i biznesów, prowadzi się liczne badania – zarówno ilościowe, jak i jakościowe. Mają one na celu zbadać poziom zadowolenia klientów ze świadczonych usług lub z użytkowanych produktów. Mogą służyć też do ustalania poziomu akceptowalnych przez odbiorców cen lub też stanowić ocenę reakcji danej grupy osób na zaprezentowaną im reklamę.  więcej
    24-05-2021, 09:12, Artykuł partnera, Pieniądze
  • Czy obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym?


    Goodluz / Shutterstock
    Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku. Jednym z największych utrudnień przy wdrażaniu strategii opartej na customer experience jest silosowe przetwarzanie informacji.  więcej
    27-03-2018, 18:23, Nika, Pieniądze
  • GaduSonda - Gadu-Gadu bada swoją społeczność

    Badania prowadzone w oparciu o społeczność Gadu-Gadu będą szybkie i wiarygodne - zapewnia Gadu-Gadu S.A., informując o nowej usłudze na polskim rynku badań marketingowych.  więcej
    29-10-2008, 16:07, Krzysztof Gontarek, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)