W branży marketingowej, będącej integralnym elementem wielu różnych gałęzi gospodarki i biznesów, prowadzi się liczne badania – zarówno ilościowe, jak i jakościowe. Mają one na celu zbadać poziom zadowolenia klientów ze świadczonych usług lub z użytkowanych produktów. Mogą służyć też do ustalania poziomu akceptowalnych przez odbiorców cen lub też stanowić ocenę reakcji danej grupy osób na zaprezentowaną im reklamę.
Jeśli po raz pierwszy spotykasz się z tą nazwą, dobrze ją zapamiętaj. Na pewno nie raz i nie dwa będziesz chciał skorzystać z możliwości, jakie się z nią wiążą. O co chodzi? SurvGo to platforma z funkcjonalnościami, dzięki którym w wygodny i szybki sposób można wdrażać i zarządzać badaniami ankietowymi. Wspiera też agencje marketingowe i właścicieli firm oraz marek w zbieraniu opinii i określaniu poziomu satysfakcji klientów. Zaledwie kilka chwil dzieli Cię od stworzenia ankiety online czy przeprowadzenia badania ankietowego czy badania rynku. Wsparciem w tym zakresie może być również profesjonalny panel badawczy online, dostępny w serwisie Badanie Opinii.
Wśród szeregu korzyści, związanych z użytkowaniem programu do ankiet SurvGo, znajduje się przede wszystkim opcja w pełni intuicyjnego przeprowadzenia ankietyzacji drogą elektroniczną. Bez wychodzenia z domu, zaczepiania przypadkowych przechodniów na ulicy ani też organizacji spotkań w przestrzeni rzeczywistej możesz kompleksowo wykonać swoje zadanie – począwszy od zaprojektowania od podstaw kwestionariusza, poprzez zbieranie danych, a na analizie wyników skończywszy. Na uwagę zasługuje przede wszystkim forma przygotowywania ankiet, która obejmuje nie tylko tradycyjne, ale również nowoczesne treści audio-video. Zgromadzone w aplikacji gotowe wzorce ankiet mogą przyspieszyć czas potrzebny do stworzenia własnego kwestionariusza.
Dzięki SurvGo masz pełną możliwość monitorowania statystyk, jak również wykonania próby badawczej. Służy do tego moduł analizy próby. Uzyskane wyniki są wyświetlane w formie przyjaznych w interpretacji wykresów bądź tabel. W ten sposób zdecydowanie łatwiej zarządzać danym badaniem i analizować otrzymane rezultaty.
Badania opinii czy satysfakcji stanowią cenne źródło informacji, dotyczące poziomu zadowolenia z jakości danego produktu lub wykonanej usługi. Są zazwyczaj wykonywane za pośrednictwem zewnętrznych podmiotów. W ten sposób można w sposób miarodajny i profesjonalny zweryfikować, jak wysoko goście korzystający z usług danego hotelu czy produktu danej marki oceniają to, co otrzymują. Dowiadujesz się zatem, jaka jest ich gotowość do skorzystania z konkretnego produktu bądź usługi w przyszłości.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|