Codziennie blisko 12 mln kobiet słucha radia. Ponad 1/4 z nich spędza z radiem 6 godzin lub więcej. Najwyższe zasięgi to medium notuje w młodszych grupach słuchaczek – w kategoriach wiekowych 15-24 i 25-39 lat wskaźnik ten sięga 80 proc. więcej
Każdego dnia ponad 80 proc. właścicieli firm słucha radia, co trzeci z nich przez ponad 6 godzin. To atrakcyjna grupa docelowa, podejmują ona bowiem decyzje zakupowe dotyczące nie tylko własnego gospodarstwa domowego, ale też firmy. więcej
W miesiącach wakacyjnych Polacy spędzali z radiem dziennie średnio 268 minut, czyli 4,5 godziny. To najwyższa wartość tego wskaźnika w tym roku. więcej
Mimo że to tradycyjny odbiornik jest wciąż podstawowym źródłem odbioru radia, to coraz częściej słuchamy stacji przez internet. W ten sposób rozgłośnie odbiera już ponad 1,6 mln Polaków - wynika z badania Radio Track. więcej