Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Radio Track

  • Radio najpopularniejsze wśród młodszych kobiet

    Codziennie blisko 12 mln kobiet słucha radia. Ponad 1/4 z nich spędza z radiem 6 godzin lub więcej. Najwyższe zasięgi to medium notuje w młodszych grupach słuchaczek – w kategoriach wiekowych 15-24 i 25-39 lat wskaźnik ten sięga 80 proc.  więcej
    25-03-2012, 17:41, komunikat prasowy, Media
  • Właściciele firm spędzają z radiem 5 godz. dziennie

    Każdego dnia ponad 80 proc. właścicieli firm słucha radia, co trzeci z nich przez ponad 6 godzin. To atrakcyjna grupa docelowa, podejmują ona bowiem decyzje zakupowe dotyczące nie tylko własnego gospodarstwa domowego, ale też firmy.  więcej
    27-10-2011, 11:36, komunikat prasowy, Media
  • W wakacje Polacy chętnie słuchali radia

    W miesiącach wakacyjnych Polacy spędzali z radiem dziennie średnio 268 minut, czyli 4,5 godziny. To najwyższa wartość tego wskaźnika w tym roku.  więcej
    18-09-2011, 16:57, komunikat prasowy, Media
  • Częściej słuchamy radia przez internet

    Mimo że to tradycyjny odbiornik jest wciąż podstawowym źródłem odbioru radia, to coraz częściej słuchamy stacji przez internet. W ten sposób rozgłośnie odbiera już ponad 1,6 mln Polaków - wynika z badania Radio Track.  więcej
    29-07-2011, 13:05, mm, Media

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)