Codziennie blisko 12 mln kobiet słucha radia. Ponad 1/4 z nich spędza z radiem 6 godzin lub więcej. Najwyższe zasięgi to medium notuje w młodszych grupach słuchaczek – w kategoriach wiekowych 15-24 i 25-39 lat wskaźnik ten sięga 80 proc.
W 2011 roku średnio każdego dnia radia słuchało 75,4 proc., czyli 11,7 mln kobiet. Co najmniej raz w tygodniu radio włączało 93,3 proc przedstawicielek płci pięknej. Co czwarta kobieta (27 proc.) słuchała audycji radiowych przez co najmniej 6 godzin dziennie. Najwyższe zasięgi radio notowało wśród kobiet w dni powszednie w godzinach porannych, o godz. 9 przekraczając 30 proc. Jednak praktycznie przez cały dzień, od momentu obudzenia aż do godzin popołudniowych, radio było bardzo chętnie wybieranym medium. Jak można zobaczyć na poniższym wykresie, od godz. 7 do 16 jego zasięg przekraczał 20 proc.
Najchętniej radia słuchały kobiety najmłodsze. W kategoriach wiekowych 15-24 i 25-39 lat zasięg dzienny utrzymywał się w granicach 80 proc.
Biorąc pod uwagę sytuację zawodową, można zaobserwować, że najwyższe zasięgi radio notowało wśród dyrektorek i przedstawicielek wolnych zawodów (81,9 proc.) oraz pracowniczek umysłowych (80,5 proc.) – stanowiły one blisko 1/3 wszystkich słuchaczek.
Kobiety najchętniej słuchały radia w domu (57,6 proc.), co czwarta (25,6 proc.) włączała radio w samochodzie.
Dane: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, fala I-XII 2011, target: kobiety
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*