Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

PBX

  • Cloud PBX i call center w chmurze: jaka jest różnica?

    Zastanawiasz się, jakie oprogramowanie wybrać, aby zapewnić dobrą komunikację wewnątrz firmy i łatwo obsługiwać połączenia przychodzące od klientów? Kiedy wybieramy oprogramowanie dla call center, widzimy na rynku propozycję Cloud PBX i Call Center w chmurze. Często można usłyszeć, że te dwa rozwiązania to prawie to samo. Jednak tak wcale nie jest. Przyjrzyjmy się więc bliżej, czym się różnią te rozwiązania komunikacyjne oraz jak każde z nich pomoże stworzyć dobry system obsługi klienta?  więcej
    06-06-2023, 08:09, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Telekomunikacja w firmie i centrale telefoniczne

    Podobnie jak inne branże, również telekomunikacja się rozwija i unowocześnia. Aktualnie nie ma już mowy o mechanicznych centralach i osobach obsługujących centrale. Automatyzacja i cyfryzacja procesów telekomunikacyjnych to rzeczywistość. Szybka komunikacja i wymiana informacji na odległość w XXI wieku jest czymś naturalnym, ale szczególnie istotnego znaczenia telekomunikacja nabrała w 2020 roku, gdy wszelkie kontakty biznesowe przeobrażono w teleporady, infolinie, obsługę zdalną.  więcej
    01-02-2021, 10:29, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Microsoft Lync chce wyprzeć z firm centrale PBX


    Robert Scoble, na lic. CC
    Można już wypróbować Microsoft Lync - platformę komunikacyjną dla firm, która łączy różne usługi komunikacyjne i dobrze współpracuje z narzędziami Microsoftu dla firm. Microsoft może wiele zaoferować firmom, ale do tej pory nie miał tak mocnego produktu w obszarze telekomunikacji.  więcej
    18-11-2010, 12:16, Marcin Maj, Technologie
  • Skype dla SIP - ukłon w stronę firm

    Wersja beta komunikatora Skype dla SIP została udostępniona wczoraj. Umożliwi ona wykonywanie połączeń telefonicznych Skype ze stosowanymi w firmach systemami PBX opartymi na protokole SIP.  więcej
    24-03-2009, 06:48, Marcin Maj, Technologie
  • Ericsson sprzedaje swoje portfolio rozwiązań PBX dla przedsiębiorstw firmie Aastra Technologies za 650 milionów SEK - finał transakcji w kwietniu br.  więcej
    19-02-2008, 17:11, Krzysztof Gontarek, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)