Bale, imprezy i tzw. domówki, sylwestrowe kreacje i przebrania, fajerwerki, litry tryskającego szampana... Przygotowania do powitania Nowego Roku trwają w najlepsze, również w internecie. więcej
Najwięcej o wyborach dyskutowaliśmy w internecie po wyborach – wynika z danych NewsPoint. Internauci najczęściej temat wyborów poruszali na Facebooku. więcej
Algorytm, który pozwala wykrywać i monitorować wartościowe polskie grupy oraz strony na Facebooku wprowadza firma NetSprint. Oznacza to, że korzystając z NewsPoint Social Media klienci otrzymują monitoring większej ilości treści tworzonych przez użytkowników w języku polskim. więcej
Rozwiązanie NewsPoint UGC - polska aplikacja do monitorowania treści tworzonych przez użytkowników - zmienia nazwę. Rozwiązanie od tej pory będzie nazywało się NewsPoint Social Media. Jednocześnie zostało ono wzbogacone o nowe funkcje, między innymi: monitoring mikroblogów, analizę porównawczą i analizę jakościową oraz dostęp do rocznego archiwum. więcej