Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Marcin Jagodziński

  • Sławy na Blipie drogą do sukcesu?

    Umieszczane wpisów w serwisie Blip to nowe zajęcie Lecha Wałęsy. Sławni ludzie w serwisie mają spopularyzować w Polsce mikrobloging. Blip zdobywa m.in. dzięki nim popularność, ale wciąż na siebie nie zarabia. Model biznesowy owiany jest tajemnicą.  więcej
    17-07-2009, 23:22, Daniel Kotowski, Lifestyle
  • Społeczność Blipa jest wspaniała - wywiad z Marcinem Jagodzińskim

    Blip - serwis, do którego nie trzeba namawiać - taką wizję ma Marcin Jagodziński, twórca Blip.pl. W wywiadzie z Dziennikiem Internautów Jagodziński podkreśla, że Blip nie ma jednego, głównego zastosowania, a jego społeczność jest wspaniała aktywna, pomocna i zorganizowana.  więcej
    10-06-2009, 23:34, Przemysław Mugeński, Wywiad
  • Blip i Momentum Worldwide będą promować mikrobloging

    Agencja Phygital marketingu Momentum Worldwide i GG Network, podpisały umowę dotyczącą współpracy promocyjnej serwisu mikroblogowego Blip.pl. W ramach umowy podpisanej przez obie firmy, podjęte zostaną wspólne działania promocyjne oraz public relations, dotyczących mikroblogingu, a także wykorzystywania tej formy komunikacji 
w promocji, kreacji wizerunku i budowie marek w Polsce.  więcej
    04-06-2009, 16:32, Krzysztof Gontarek, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)