Inicjatywa na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) łączy siły z grupą konsultacyjną, która prowadzi prace nad nowym standardem pomiaru internetu w ramach konsultacji branżowych organizowanych przez Polskie Badania Internetu. więcej
Podczas ostatniego posiedzenia Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI), instytut AGB Nielsen Media Research przedstawił swoją metodologię pomiaru stacji w sieci. więcej
Nową metodologię mierzenia słuchalności kanałów internetowych zaprezentował Gemius. Ma ona uwzględniać nie tylko odtwarzacze osadzone na stronach WWW. Teraz inicjatywa na Rzecz Badania Radia w internecie rozpoczyna kolejny etap prac nad standardem badań rozgłośni w sieci - spotkania z przedstawicielami instytutów badawczych. więcej
Spełniły się życzenia GG Network. Branża dojrzała do wprowadzenia standardu pomiaru radia w internecie – ocenili podczas spotkania przedstawiciele rynku radiowego, powołując do życia Inicjatywę na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI). więcej