Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

IRBRI przyłącza się do grupy PBI

26-05-2010, 08:32

Inicjatywa na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) łączy siły z grupą konsultacyjną, która prowadzi prace nad nowym standardem pomiaru internetu w ramach konsultacji branżowych organizowanych przez Polskie Badania Internetu.

robot sprzątający

reklama


Odbyło się już spotkanie podsumowujące działania IRBRI i grupy konsultacyjnej PBI pracującej nad pomiarem streamów w internecie. Ustalono podczas niego, jakie parametry musi spełniać takie badanie, by odpowiadało wymogom nie tylko nadawców materiałów audio i wideo, ale też właścicielom sieciowych rozgłośni.

Zdecydowano m.in., że w badaniu słuchalności internetowych kanałów radiowych identyfikowane będą całe platformy skupiające stacje oraz pojedyncze streamy, demografia będzie badana na podstawie panelu, a jako podstawowy wskaźnik ustalono słuchalność minutową (na jej podstawie wyliczone zostaną np. zasięgi).

>> Czytaj też: Nasza Klasa i GG będą konkurować z PBI i Megapanelem

W ten sposób członkowie IRBRI zdecydowali, że badanie mierzące słuchalność kanałów internetowych stanie się częścią nowego standardu pomiaru internetu, nad którym pracują obecnie Polskie Badania Internetu.

Osobom pracującym nad nowym projektem zostały przekazane efekty dotychczasowych prac IRBRI, m.in. wnioski ze spotkań z instytutami, które prezentowały swoje metodologie. Członkowie IRBRI będą teraz brać udział w dalszym procesie decyzyjnym, którego efektem będzie powstanie specyfikacji określającej wymagania, jakie musi spełniać nowe badanie internetu (również w części dotyczącej pomiaru kanałów radiowych).

>> Czytaj też: Nowi udziałowcy PBI - rozmowy ruszają


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *